וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונית לוי חושפת את הטבעת

וואלה! סלבס

16.11.2011 / 10:46

יונית לוי סוף סוף מחליטה לשתף את עם ישראל וחושפת את טבעת הנישואים שלה בשידור חי. הנה התמונות, למקרה שפספסתם. וואלה! סלבס בגולד רינג

יונית לוי ידועה כמי שאוהבת לנהל את החיים הפרטיים שלה בדיסקרטיות, שלא לומר, יותר מדי דיסקרטיות. דוגמא לכך היתה מבצע החתונה המטורף שהרימה מגישת החדשות הלאומית של ישראל. החתונה, כזכור, כללה חופה במרפסת הבית, אבטחה של עשרות שומרים ועצים שהקיפו את המרפסת מחשש שצלמי הפפראצי יתפסו על הגגות הסמוכים וחלילה יצליחו לתפוס תמונה של הזוג.

אך נראה כי גם למגישת החדשות יש לפעמים מעידות קלות, או שלא. מאז החתונה, נמנעה לוי מלשדר את מהדורת החדשות עם טבעת הנישואים אותה קיבלה מעידו רוזנבלום. אך בתחילת השבוע, מי שהביט היטב יכול היה להבחין במשהו מוזהב מנצנץ הישר מאצבעה של הקריינית הדיסקרטית. לצערן הרב של המעושרות באשר הן, מדובר בטבעת קלאסית ולא מנקרת עיניים, שום יהלום בשני מיליון דולר א-לה קים קרדשיאן ושום דיאמונד בשווי 150 אלף שקל בסגנון ניקול ראידמן. נו שוין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הטבעת המדוברת./מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, עידו ויונית הכירו לפני כשלוש שנים, בתיווכה של חברתם המשותפת, כתבת החדשות גל גבאי, ולפני כשנה, במהלך יום הולדתה ה-34 של לוי שנחגגה במסעדה ביפו, כרע עידו ברך והציע נישואים אל מול מספר חברים מצומצם. בסוף הארוחה המשיכה החבורה העליזה לספארי, שם ערכו סיור לילי.

בשביל פחות מיהלום צהוב קנרי, וואלה! סלבס לא אומרת איי דו לאף אחד.

רוצים לזכות בכרטיסים לסרט "סילבסטר בניו יורק"? לחצו כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איפה היהלום?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully