וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריהאנה חוגגת עם אחיה הקטן

שירות וואלה! סלבס | צילום: יחצנים

15.11.2011 / 15:50

ריהאנה לא מתרשמת מהמלצת הרופאים ויוצאת לחגוג בלונדון עם אחיה הקטן על כמה גלונים של אלכוהול ומחלקת על הדרך עצות בנושא מין בטוח. וואלה! סלבס לא נרגעת

סיבוב ההופעות האירופאי של ריהאנה המטורללת הביא אותה ללונדון. לאחר שסיימה הופעה בהיכל ה-O2 היוקרתי, החליטה הזמרת לחגוג גם באפטר פארטי מרגש באיזה מועדון נחשב. הסיבה לחגיגות היתה לא רק סיום המופע, אלא גם מסיבת יום ההולדת ה-22 של אחיה הקטן. כידוע, שום חגיגה לא שלמה ללא עוגה, נרות וכמה חברים תומכים. אה כן, לא פחות מ-15 בקבוקי שמפניה ושישה בקבוקי וודקה.

בחלק האומנותי, מי שציפה להופעה מאולתרת יכול להירגע, כי הזמרת פינקה את הצעירים במיני הרצאה בנושא סקס, "אני הייתי בת 16 כשעזבתי את הבית ועשיתי סקס לראשונה", סיפרה, "היה לי קשה! אז אל תשכחו לעשות מין בטוח ולהשתמש בקונדום". תשתו כמה כוסות וודקה והמשפט הזה יהיה הגיוני. יחד עם זאת, עדי ראייה סיפרו שהפצצה בת ה-23 היתה האחות המושלמת, שילמה על הכל, ואפילו ליוותה את האח הצעיר פלאס החברים לבית המלון שלהם.

ריהאנה. Joel Ryan, AP
מה את חשה?/AP, Joel Ryan

למרות הכל, המעריצים של הזמרת קצת פחות התלהבו מטוב ליבה של הברבדית המתהוללת. מתברר שהתקף דיווה גרם לריהאנה לאחר בלא פחות משעה שלמה להופעה שנקבעה לה באותו הערב, "כשפגשתי את ביונסה, היא היתה מהממת ויותר", כתב מעריץ מאוכזב בחשבון הטוויטר שלו, "אבל ריהאנה? היא היתה לא מקצועית ומגעילה. ממש בא לי לבכות!". לא מוגזם בכלל.

וואלה סלבס שתתה פעם 15בקבוקי שמפניה והתעוררה בשירותים ציבוריים במקסיקו עם טבעת נישואים ושתלים בישבן.

  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully