וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנדרה רינגלר ושגב משה עוברים דירה

וואלה! סלבס

16.11.2011 / 0:05

סנדרה רינגלר ובעלה השף שגב משה, מאסו בעיר הגדולה ובימים אלו הם מעבירים את הרהיטים לוילה מפוארת ברמת השרון. אה ויש גם מטבח חדש שמתפרס על קיר שלם. וואלה! סלבס מובינג

הסטייליסטית סנדרה רינגלר ובעלה, השף שגב משה, החליטו לפנות לדפני ליף עוד דירה בתל אביב (בשכונת תל ברוך-צפון היוקרתית) לארוז את הילדים, ולהעביר את תיבת הדואר שלהם לאזור חיוג רמת השרון.

את המעבר של הדירה, הזוג תכנן לחודש יולי, אך בעקבות אילוצים כאלו ואחרים (לא שזה מעניין, כן?) הם נאלצו לדחות אותו במספר חודשים. אם בכל זאת ראיתם את הזוג מסתובב ברמת השרון, זה מהסיבה הפשוטה שלמרות העיכוב במובינג, את הילדים הם דווקא רשמו לבתי הספר והגנים שבעיר, על מנת שלא יאלצו לעבור באמצע השנה. וכך הם עושים את דרכם מדי בוקר מצפון תל אביב עד לרמה.

שגב משה, סנדרה רינגלר. שוקה כהן
חביתות ירק יוצאות הכי טוב על משטח אלומיניות בעובי 3.4 סנטימטר, זה ברור!/שוקה כהן

רגע לפני המעבר המדובר, הגיע הזוג לסניף של מטבחי "סמל" ברמת אביב כדי לבחור מטבח חדש לשף של הבית (מי אמר הנחת סלב ולא קיבל?). משה, שכיאה למעמדו כאחד השפים המובילים בישראל, לא הרשה לעצמו להתפשר על מטבח של עקרת בית נואשת, והזמין מטבח מיוחד המתפרש לכל אורכו של הבית וכולל אי מיוחד לבישול ואפיה, שני תנורים, משטח עבודה לבישולים, מערכת גז כפולה ועוד.

וואלה! סלבס מאסטר שפית: המצרכים: טלפון ותפריט משלוחים, הספסיאלטה: לעשות עיניים לשליח כדי לא לתת טיפ.

שגב משה, סנדרה רינגלר. שוקה כהן
לא ידעתם שהברז חייב לטפטף 372 טיפות בשניה על מנת שהאורז יתאדה כמו שצריך, זה בסיסי!/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully