וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארין כהן מתפנקת

וואלה! סלבס | צילום: ברק פכטר

14.11.2011 / 23:50

קארין כהן אולי גרושה, אבל זה לא אומר שהיא מתכוונת לטפח לוק ממורמר. אחרי ביקור במספרה, פינפון בדואט ועיסוי ראש, היא מוכנה ומזומנה לכבוש את הביצה מחדש. וואלה! סלבס מתחדשת

קארין כהן לא מתרגשת יותר מדי מהגירושים הטריים שלה. בזמן שהאקס שלה, נירו לוי מסתובב עם מצלמת וידאו ומתעד את חיו לטובת "מחוברים", כהן רכשה לעצמה כרטיסים לאיזו מסיבת ענק באילת והתכוננה לחגיגת הגירושים הגדולה שלה בדרום הארץ.

רגע לפני שעלתה למטוס, קפצה הכהן לביקור במספרה של רוני חתוכה שם זכתה לטיפול סלבס, שכלל עיסוי ראש פלאס פן פלאס בייביליס פלאס עיצוב שיער וכמובן שקית מוצרים לשיער בשווי מאות שקלים. התשלום אגב, היה חיוך. מפרגנות.

קארין כהן. ברק פכטר, ברק פכטר
בואו נראה מה כתבו עלי היום. כהן מתעדכנת/ברק פכטר, ברק פכטר

כזכור, נירו וקארין נישאו לפני שנה וחצי בדיוק, אך באוגוסט האחרון, נירו עזב את קן האוהבים שלהם לטובת דירה בצפון הישן של תל אביב. בראיון לאחד ממוספי סוף השבוע סיפר שקארין היתה מחוברת לפייסבוק, דבר שהפריע לו מאד. מספר שבועות אחרי נפגשו השניים ברבנות וניהלו ויכוח על הנכסים המשותפים שלהם, מה שהפך את הגירושים למאד מכוערים. כאמור, כהן לא מתרגשת מכל העסק וכבר בימים אלה היא חולשת על המועדונים בעיר ומבלה בלי סוף.

וואלה! סלבס לא הולכת למספרה עד שהשכנים לא מתלוננים.

קארין כהן. ברק פכטר, ברק פכטר
בשניים נחמד כפליים. כהן והספרים/ברק פכטר, ברק פכטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully