וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקול ראידמן: "אני האמא של האוחצ'ים"

יוני פרוים

14.11.2011 / 16:00

ניקול ראידמן וחבורת הבנות של מעושרות הצטלמו להזמנה למסיבת גייז, שם הם גם ישמשו כמארחות. ראידמן לקחה את העניינים צעד אחד קדימה והגדירה את עצמה כדראג. וואלה! סלבס במופע אימים

אבי כהן

ניקול ראידמן הצטלמה למסיבה למסיבת גייז יחד עם חבורת המעושרות שלה: אתי "אני נסיכה אירופאית" דודאי, לאה "פאן לי" שנירר, טלי ריקליס סיני, דפנה "לא חיבקו אותי מספיק" שחר וענבר "אוכל צריך להיות מרזה" שנהב. החבורה הנציחה את עצמה על הזמנה מושקעת למסיבה של איש חיי הלילה שמעון שירזי, שתערך ביום חמישי הקרוב (17.11) במועדון הבלוק בתל אביב.

הבנות, שכנראה נורא התרגשו מהמעמד, החלו להשתולל על הסט ונתנו להורמונים שלהן לצאת מכלל שליטה. מי שלקחה את האיוונט צעד אחד קדימה היא כאמור, אשת האוליגרך, ניקול ראידמן, שהכריזה על עצמה כעל "האמא של כל האוחצ'ים" והוסיפה כי היא בכלל "דראג".

בהמשך השיחה, העבירה ראידמן לחברתה, אתי דודאי, קורס בשפה המיוחדת של ההומאים כשהיא מסבירה לה ש"לירד", זהו כינוי להומו שהוא גם חתיך. ו"ויאז'ה" הכוונה היא להומו מזדקן "שזקוק לבוטוקס ומתיחת פנים", כדבריה.

לסיום, הודיעה המעושרת הרוסייה כי היא זו שצריכה לייצג את ישראל באירוויזיון הבא, מאחר והיא מתמחה בכל מה שקשור בתחרות ובנוסף פצחה בשיר "דיווה" של דנה אינטרנשיונל, כשהיא ממציאה מילים חדשות לשיר.

וואלה! סלבס ממליצה לאנשים בעלי לב חלש לא לצפות בקטע הוידאו הבא.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully