וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מושיק עפיה מתגרש

דודי טל

14.11.2011 / 11:20

לא זמין: שמונה חודשים של נישואים הספיקו למושיק עפיה ונטלי יעקובוב בשביל לסגור את הבסטה. מקורבים לזוג מדווחים על ריבים והפרדת כוחות כבר לפני חודש. וואלה! סלבס ג'וסי סטאף

קים קרדשיאן, מאחורייך: מה שהקרדשיאנית הצליחה לעשות ב-72 ימים, מושיק עפיה עשה בשמונה חודשים. זה הזמן שהספיק לנטלי יעקובוב, אישתו של הזמר עם הגבות הכי מוזרות, על מנת להבין שכל עניין הנישואים הזה לא באמת בשבילה. אז נכון, חתונה מפוארת ומאות מוזמנים אכן היו, אבל באופן לא ממש מפתיע, חיי נישואים למופת הם לא ממש הצליחו לנהל. מקורבים לזוג טוענים כי זה כבר זמן רב שנטלי מספרת על קשיים בחיי הנישואים של הזוג, "היא טענה שאין לו זמן בשבילה ולא היה אכפת לו מהתלונות שלה", מספר מקורב לשניים.

מושיק עפיה, נטלי יעקובוב. שוקה כהן
בימים יפים יותר. עפיה ויעקובוב/שוקה כהן

מקורב אחר סיפר לוואלה! סלבס כי כבר חודש שלם יעקובוב לא מתגוררת בביתם המשותף של השניים בראשון לציון ומבלה את זמנה בדירה אחרת. "גם כשהם היו ביחד הם לא הסתדרו", מספרים חברים של השניים, "תמיד היו להם מריבות והזוגיות התנהלה און ואוף".

לחברותיה הקרובות של יעקובוב סיפרה הכלה הלא ממש מאושרת, שהיא לא רוצה להישאר עם הזמר, "היא אמרה את זה כבר מההתחלה", נזכרת מקורבת לנטלי, "אבל עכשיו נמאס לה והיא החליטה לסיים את היחסים". עוד הוסיפו מקורבים לשניים כי מסמכי הגירושים כבר הוגשו והשניים עתידים להיות רווקים והוללים כבר בימים הקרובים.

וואלה! סלבס גם היתה מתגרשת אם לבעלה היו גבות כאלו. יותר יפות משלה.


מה דעתכם על הגירושים: בואו לדבר על זה בפייסבוק שלנו

מתגעגעים: בואו לצפות בתמונות מהחתונה של מושיק ונטלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully