וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגלית צנעני צילמה קליפ

דודי טל

14.11.2011 / 0:03

מרגלית צנעני ממשיכה לעבוד במרץ, כשהפעם היא מצלמת קליפ לסינגל "ילד", אותו צילמה בביתה ובשכונה בה מתגוררת. וואלה! סלבס עץ ירוק מפלסטיק

מרגלית צנעני כנראה הבינה שהדרך היחידה לגרום לתקשורת לשכוח מכל הבלגן סביבה, הוא ליצור עניין חדש. אז אחרי שבית המשפט שיחרר אותה לביתה ונתן לה היתר לצאת מהבית שלוש פעמים בשבוע, מרגול השיקה סינגל חדש - "ילד", המדבר על היחסים בין אם ובנה. בנוסף, פורסם כי הזמרת ממשיכה לאסוף חומרים לאלבום חדש שייצא בקרוב.

כל זה לא מספיק לצנעני, אשר מאז שהתפוצצה הפרשה, מצאה את עצמה עם הרבה מאד זמן פנוי. את הזמן הזה, כאמור, היא מנצלת לצרכי עבודה. בשבוע שעבר צילמה הזמרת קליפ לשיר "ילד". הקליפ צולם בין היתר גם בביתה וגם בשכונה בה היא מתגוררת, וזאת מאחר והמלעונה לא יכולה להתרחק מביתה ליותר מ-3 שעות.

מרגלית צנעני. ברק פכטר, ברק פכטר
בקרוב אשוב. מרגול באחד מהיציאות מביתה./ברק פכטר, ברק פכטר

גורמים המקורבים לזמרת מסרו כי הקליפ מתייחס לתוכן השיר ומתאר יחסים בין אם ובנה, "זה קליפ מאוד מרגש", סיפר מקורב. מי שעוד נכח ביום הצילום, הוא בנה של מרגול, אסף, שנכח במקום על מנת לפקח על הצילומים. למי שהספיק לשכוח, גם שמו של אסף נקשר בפרשה הידועה לשמצה.

כזכור, צנעני נעצרה בחודש אוגוסט, בחשד שסחטה לכאורה באיומים את המנהל האישי שלה - אסף אטדגי, לאחר שלא העביר לה אחוזים מההופעות של הזמר אדם עומר, אותו השניים לכאורה ייצגו.

וואלה! סלבס עדיין מחכה שהצלם ישלח לה את קליפ הבת מצווש שהיא צילמה בסחנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully