וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המירוץ למיליון: חן שילוני נגד אדל

וואלה! סלבס

14.11.2011 / 0:10

המירוץ למיליון: חן שילוני דרשה שהמתמודדת הצעירה, אדל, לא תגיע לאירוע של חברה אותה שילוני מייצגת, בעקבות דברים שנאמרו על ידי הצמודה של טום בראיון לעיתון. וואלה! סלבס מסוכסכת

המירוץ למיליון בקרב חתולות: חן שילוני חשבה שהיא ואדל בספלוב חברות, או לפחות מיודדות, אז חשבה. בראיון שנתנה החצי השני של טום, למגזין "פנאי פלוס", היא לא התבלבלה ואמרה על חן ובן זוגה: "איך הם מדברים עלינו, טום ואדל, בזלזול כזה? בוא'נה, שאני לא אתן לך איזו בעיטה אם תדברי עליי ככה, גועל נפש". אמאל'ה.

אז בעיטה אכן הייתה, אבל לא של אדל בשילוני, אלא להפך. הדוגמנית, שלא ממש התלהבה לקרוא את הדברים שנאמרו על ידי אדל, החליטה שהיא בועטת את הילדונת מאירוע של חברת הנעליים "בי יוניק", אותה היא מייצגת.

חן שילוני. רפי דלויה יחצנים, רפי דלויה
אני כאן המלכה. שילוני/רפי דלויה, רפי דלויה יחצנים

שילוני הודיעה לבעלי החברה שאם אותה אדל, שכבר הוזמנה לאירוע, תגיע - הם יכולים לשכוח ממנה. בהתחשב בכך ששילוני היא הפרזנטורית של החברה, החליטו מארגני האיוונט להתקשר לאדל והסבירו לה שלאור הדברים ולמרות כל הרצון הטוב, היא לא תוכל להגיע לאירוע. אאוץ'.

מי שלא קיבלו ביטול והגיעו לחגיגה היו: גאלה קוגן, ליהיא גרינר, אוסי שהגיעה נטולת כרמית, פיפי שהגיעה בלי ניצן והזוג שירה ופיראס.

מסוכנות יולי סרבו להגיב.

וואלה! סלבס קיבלה הזמנה לבית משפט, אבל לא עברה סלקציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully