וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד הנסיכים הישראליים

וואלה! סלבס

14.11.2011 / 0:11

לרגל יום הולדתו של הנסיך צ'ארלס, וואלה! סלבס מגישה לכם את מצעד הנסיכים הישראליים שאמנם לא זכו בתואר אצולה רשמי, אבל חתונה איתם בהחלט תסדר לכם את החיים

הנסיך צ'ארלס. AP
הנסיך צ'ארלס/AP

איזה נסיך שון קופלר ...

הוא בן 26, נצר למשפחת הקוטג', שטראוס, ומתגורר בימים אלו במיאמי ביץ'. כדאי לך לצאת איתו כי לעולם לא תחסר לך גלידה בבית וקוטג'? שימחו החלשים, את יכולה להתקלח בזה. תזהי אותו לפי החיוך המפיל והריבועים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

איזה נסיך עומר דנקנר...

אולי אחד היורשים הכי לוהטים שנראו באזור. עם תואר ראשון במנהל עסקים וג'וב כדירקטור בעיתון מעריב, דנקנר מצליח לתחזק פיגורה מעוררת התרגשות, חיוך מרגש וחשבון בנק מפנק במיוחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

איזה נסיך נמרוד ניר שלום...

הוא בן 28, יש לו משרד פרסום מצליח, אמא משגעת ולוק הורס בריאות שבזכותו הוא גם דיגמן לחברה של עצמו. הוא אמנם סירב לתפקיד "הרווק" בתכנית הטלוויזיה "הדור הבא 24/7" אבל בקרוב תוכלו לראות אותו בתכנית "בקרוב אהבה", שם יחפש אהבה לעיני המצלמות. מי מעוניינת?

נמרוד ניר. אביב חופי
נמרוד ניר/אביב חופי

איזה נסיך יאיר נתניהו...

אז נכון, הוא לא יורש עשרות מיליונים, אבל משפחת נתניהו היא ללא ספק אצולה ישראלית. הוא בן 21 עם שום נטיות פוליטיות. אם אתם רוצים לבלות עם שחקן בעל מורשת משפחתית מפוארת, אתם בהחלט מוזמנים לפנות אליו.

איזה נסיך תום להט...

אולי אחד הנסיכים הכי שווים בארץ, הפרגית בסך הכל בן 21 ונצר למשפחת שטראוס-להט. עם סבא שהקים אימפריה וסבא שיש על שמו טיילת בתל אביב, כבר לא צריך תכנית אמנותית בשום אירוע משפחתי, הוא יהיה מסמר הערב - גם מוכשר וגם חתיך. אה כן, תזהו אותו לפי הגוף המשתק והשארם הכובש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

איזה נסיך אלון קסטיאל

הוא בן 31, ונצר למשפחת הרהיטים הגדולה בישראל, מה שאומר שאתם יכולים להפסיק לעמוד בתור של איקאה, כי עם כל הכבוד לסיילים, הרהיטים הכי שווים ישכנו בלופט המהמם שלכם. תזהו אותו לפי משקפי הראייה המתוקות והבגדים המחוייטים.

איזה נסיך ג'ורג'י אקירוב...

למרות גילו ה"מופלג" (41), אקירוב הוא יורש העצר הבלתי מעורער של אימפריית הנדל"ן, מה שאומר שעבורך מחאת הדיור היא רק עוד כותרת שקוראים בעיתון. המקסימום שאת תעשי, זה להסתכל עליהם ממרומי דירתך באחד ממגדלי היוקרה בעיר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully