וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המירוץ למיליון: מוטי חוגג

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

13.11.2011 / 9:57

מוטי להב, חצי מהצמד מוטי ופונדק, של "המירוץ למיליון", חגג יום הולדת והזמין את החברים לתכנית לעשות שמח. באומנותי: לימוזינה לבנה ותימניות רועשות. וואלה! סלבס מחפשת את רון שחר

כנראה שמשתתפי העונה החדשה של "המירוץ למיליון" ממש אוהבים את מוטי להב, שחגג אמש (מוצ"ש) יום הולדת 28, או שהם כבר הבינו איך עושים יחסי ציבור כמו שצריך. חגיגות יום ההולדת של מוטי, הפכו עד מהרה למסיבה לכבוד כל משתתפי התכנית שהצטלמו, חגגו והשתוללו כאילו אין הדחות בעולם. החבורה הגיעה בלימוזינה לבנה, צלמי פפראצי הוזמנו לתעד את האיוונט ועמיר גולדברג, פליט "האח הגדול" ואחד מהשותפים בבר בו חגגה החבורה, לחש עצות וטיפים מהצד, איך יסחטו יותר פלאשים. רמז: מזמינים את רון שחר.

מוטי, פונדק, אדל, כרמית, המירוץ למיליון. אביב חופי
ככה תנצלו את 15 הדקות שלכם./אביב חופי

למרות ששחר לא הגיע, בין הפנים המוכרות שכן הטריחו עצמם לאיוונט, פיזזו להם גם השותף למסע, עידן פונדק, שהתבלבל מעט ותהה בקול רם איך זה שדנה פרידר לא באה, תוך שהוא מודיע שאם היתה באזור, אז תוך שנה היה מארגן חתונה ביניהם. עוד טחנו עוגה ועליה בובה בדמותו של מוטי: פיפי וניצן, אוסי וכרמית שנתנו בראש, אלונה וגדי שעדיין חשים חלק מהתכנית, טל ומור שחם שהגיעו אחרונות, רגע אחרי שהצלמים עזבו. זוג חדש בחיי הלילה היה עקיבא וענהאל, שהודיעו כי מדובר בביקור הראשון שלהם במועדון תל אביבי, ולמרבה הפלא, עד מהרה ההלם הפך להתלהבות ואת הערב הם סיימו כאשר ענהאל מודיעה שאת יום ההולדת שלה, אשר חל בעוד כשבוע, היא גם רוצה לחגוג במועדון לילה.

ניצן, מוטי, המירוץ למיליון. אביב חופי
ניצן בודק את המשקל הסגולי של המוטי המצוי. פיפי כבר רגילה/אביב חופי

היחידה שנראתה קצת מאוכזבת היא אדל בספאלוב, שהפציעה חמושה בפוני חדש אך נטולת הצמוד החמוד שלה, טום, אשר לפי מקורבים להפקה נפש עם משפחתו באילת. הבילוי הנפרד הזה מצטרף לדיווחים על בעיות בזוגיות בין השניים.

וואלה! סלבס מאמינה שלימוזינות לבנות נועדו לאוליגרכים, סרסורים או חתנים שמפחדים להגיד לא לכלה שלהם.

אוסי, כרמית, המירוץ למיליון\. אביב חופי
יא לולו, בואי נצטלם ליד הלימו, מי יודע מתי נראה כזו שוב/אביב חופי
אדל, פיפי, המירוץ למיליון. אביב חופי
עכשיו תעשי פרצוף סקסי, לא מלחיץ כפרה, סקסי/אביב חופי
משתתפי המירוץ למיליון, המירוץ למיליון. אביב חופי
עכשיו כולם ביחד: "פליטיייים!"/אביב חופי
עקיבא, המירוץ למיליון. אביב חופי
הגבר הכי לוהט במועדון. עקיבא/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully