וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרדה: מה בין אין אונות לניקול ראידמן?

וואלה! סלבס

10.11.2011 / 14:31

ניקול ראידמן בהלם: מודעה המבטיחה פיתרון לבעיות בתפקוד המיני אצל גברים, שהופיעה על שער של עיתון יומי, פרסמה את מספר הטלפון בחנות של המעושרת. וואלה! סלבס ד"ר רות

ניקול ראידמן כבר רגילה לקבל טלפונים מאנשים הזויים שאומרים לה שהיא מהממת ומהווה עבורם מקור השראה. אבל שיחות כמו שהיא קיבלה היום, היא לעולם לא דמיינה שתקבל.

החל משעות הבוקר הטלפון בחנות היוקרה של ראידמן, הממוקמת בכיכר המדינה, לא הפסיק לצלצל. על הקו: גברים המספרים למעושרת על הבעיות שלהם בתפקוד המיני וכמו כן מבקשים לקבל גם הצעות לפיתרון הבעיה. המעושרת, שחשבה כי מדובר במתיחה, הבינה מהר מאוד שמדובר בסיפור רציני. לאחר לא מעט שיחות, החליטה ראידמן לברר עם המטלפנים את הסיבה לכך שהם מצלצלים דווקא אליה. לבסוף התברר, כי מספר הטלפון של הבוטיק מופיע על גבי מודעה גדולה על גבי שער של העיתון "ישראל פוסט", המבטיחה פיתרון לבעיות בתפקוד המיני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המודעה./מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שהבינה את גודל הצרה, החליטה האישה ופרוות הבבון לנתק את הטלפונים בחנות ולפנות להנהלת העיתון, במטרה לגלות מי עומד מאחורי הדבר והאם מדובר במעשה נקמה או בטעות אנוש.

-ניקול, אפשר ייעוץ?
"בהתחלה זה עוד היה מצחיק אבל אני לא מצליחה לעבוד, כל היום טלפונים של אנשים שרוצים פיתרון לבעיות שלהם".

- למשל?
"התקשר אליי בחור בן 80 שאמר לי שלמרות שהוא לוקח ויאגרה, כבר לא עומד לו. אז אמרתי לו: 'נשמה אתה את החיים שלך כבר עשית, מה אתה צריך עוד?".

- ומה עכשיו?
"עכשיו אני פונה למשטרה על מנת שיבררו מי עומד מאחורי המודעה. אני מקווה שמדובר באמת בטעות ולא במעשה נקמה".

וואלה! סלבס פרסמה פעם את הטלפון שלה, אבל אף אחד לא התקשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully