וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה אינטרנשיונל מוטרדת באוקראינה

וואלה! סלבס

10.11.2011 / 13:29

דנה אינטרנשיונל השתתפה בתכנית טלוויזיה אוקראינית. הבעיה: במהלך הצילומים, אחת המשתתפות נצמדה לדנה ולא רצתה לשחרר, עד שאנשי אבטחה נאלצו להוציא אותה החוצה. וואלה! סלבס גרופית

דנה אינטרנשיונל, כך מתברר, היא דיווה לא רק בארץ. מאז האירוויזיון, האינטרשיונל אמנם עושה פוזות אה-לה אריק אינשטיין ומסרבת בכל תוקף לשתף פעולה עם התקשורת הישראלית, אבל בניכר, דווקא אין לה בעיה להתראיין ולחייך למצלמות.

בשבוע שעבר טסה דנה לאוקראינה, שם השתתפה בתכנית מיוחדת שבה אנשים הטוענים שיש להם כוחות על טבעיים, נכנסים לאולפן עם עיניים מכוסות ואמורים לנחש מי הכוכב שיושב מולם.

רוב המתמודדים בתכנית אכן זיהו כי הדיווה בעלת הנוצות , היא זו שיושבת על כס הסלבריטי. אממה, להפתעת ההפקה ודנה עצמה, אחת המתמודדות שגילתה כי מדובר בזמרת (לאחר שהורידה את הכיסוי), נכנסה לאמוק משמע ראתה את מייקל ג'קסון שב מן המתים, והחלה לבכות ולחבק את דנה כאחוזת דיבוק. לאחר שנרגעה, היא אחזה את ידה של הזמרת וסרבה לשחרר. אנשי ההפקה, שהבינו כי יש להם עסק עם סייכו, וכי היא לא מתכוונת להרפות, החליטו להזמין את אנשי האבטחה שילוו את הבחורה החוצה ורק אז הצילומים נמשכו.

וואלה! סלבס סרבה פעם לשחרר את היד של צביקה פיק, עד ששירה הזאת הגיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully