וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלין לוי עוברת לירושלים

ואולה! סלבס | צילום: רון קדמי, יחצנים

10.11.2011 / 12:30

אחרי מספר חודשים בדירה קטנה בתל אביב, אלין לוי מחליטה להשתדרג ונפטרת מהבית הזעיר שלה במרכז העיר לטובת מגורים עם החבר שלה בירושלים. דפני ליף, כבר בממתינה. וואלה! סלבס שותפה

אלין לוי, אחת הנשים הכי מתוקות על המרקע שוב נפרדת. הפעם לא מדובר בברייק -אפ מהחבר החתיך שלה, הכדורסלן אלישי כדיר, אלא דווקא בפרידה מהדירה שלה. רק לפני כשנה חלקה לוי ארבעה קירות עם הצמוד החמוד ואז חזרה לבית ההורים שבראשון לציון. לאחר מכן, אלין המהממת חזרה לבויפרנד והתארגנה על דירת 25 מ"ר במרכז העיר. אממה, כמה חודשים בלבד הספיקו לה כדי להבין שזה לא זה, והבלונדה החליטה להיפרד מהנכס המקסים על מנת לאחד כתובות עם החבר החתיך שלה בירושלים.

אם אתם נורא רוצים לגור בבית של לוי, את התמונות של הדירה הקטנה פלאס המודעה, תוכלו למצוא באתר יד 2, שם פרסמה לוי את הדירה. היי, שלא תגידו שוואלה! סלבס לא דואגת לכם, כן?

לוי, זה כולל ארנונה?
"דברו עם הסוכנת שלי".

מהסוכנות של לוי נמסר: "אין תגובה". לא צריך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבית של אלין לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

לוי, שלוהקה לעונה החדשה של סדרת המתח של HOT,"תמרות עשן", לקחה הפסקה מהביצה ויצאה לסשן שופינג מפנק בניו יורק. את הרכישות החדשות שעשתה שם תוכלו לראות בירושלים, לשם היא מגיעה אחת לכמה ימים על מנת לבקר את בן זוגה הלוהט המשחק בקבוצת הפועל ירושלים.

וואלה! סלבס היתה מציעה ללוי את הספה בסלון, אבל זאת משמשת לאפסון פחמימות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי רוצה לגור בבית של אלין?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully