וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר נפרדה מהחבר

וואלה! סלבס | צילום: רפי דלויה

7.11.2011 / 12:09

אחרי שפצחה ברומן קיץ סוער עם גברבר סקסואלי, הגיעה שחר פאר לדגמן רווקות (ואולי גם למצוא חבר חדש?) בהשקת בגדי הכושר של "גאפ" בירושלים. וואלה! סלבס סינגליידי

לא קל לתחזק זוגיות כשאת מנהלת קריירה מצליחה מסביב לעולם. בר רפאלי יודעת את זה היטב, ועכשיו גם שחר פאר, הייצוא המשובח של ישראל בתחום הטניס, למדה את זה על בשרה. פאר הגיעה בתחילת השבוע להשקת קולקציית בגדי הספורט של "גאפ" וסיפרה שהחליטה להביא איתה חברה כי, פשוט מאד, אין לה יותר בויפרנד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש פה גברים פנויים? פאר/מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, בחודשים האחרונים ניהלה פאר בת ה-24 זוגיות עם גברבר חתיך בשם רז מאיר ברכה, שגם צעיר ממנה בשנה וגם מנהל שירותי בר אקטיביים. השניים הכירו בחתונת אחיה של הטניסאית, ומאז הם נשארו צמודים אחד לשנייה. לא ברור אם הנסיעות התכופות של פאר מסביב לעולם הן אלו שהכניעו את הקשר, אבל בהשקה אמש, סיפרה פאר למי ששאל שהיא לגמרי פנויה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למה ככה? הבויפרנד העזוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

במסגרת ההשקה לבגדי הכושר החדשים, הוזמן קומץ סלבריטאים לסייסטה של יומיים במלון "ממילא" היוקרתי בירושלים. בניגוד לפאר, שהעדיפה לחלוק סוויטה עם חברה, הגיע גם הזוג הדו-לשוני, פיראס ושירה מ"המירוץ למיליון", למרות השמועות העקשניות על זעזועים בריליינשיפ, השניים נראו דווקא די צמודים כשמדדו טרנינגים ובגדי ספורט.

וואלה! סלבס יודעת שזוג שעושה שופינג ביחד, נשאר ביחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רצים לקופה. פיראס ושירה מנקים מדפים/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully