וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוי ג'ורג' מאחוריך: לאה שנירר גיי אייקון

וואלה! סלבס

7.11.2011 / 23:58

אחרי שכבשו כמעט כל פסגה אפשרית, לאה שנירר וכנופיית ה"מעושרות" יוצאות לכבוש את רחבת הריקודים של מסיבות הגייז. למטרה טובה כמובן. וואלה! סלבס אוחצ' תרימי

כל הזמן פאן להן, לבנות של "מעושרות", תכנית הקאלט החדשה של ערוץ 10. עכשיו, אחרי שכבר חרשו על כל העולם, זכו לקוקטיילים על שמן והתמנגלו בהשקות, הגיע הזמן לסמן את המטרה הבאה בכיבוש על הביצה המקומית: הקהל הגאה. אמש, הגיעו להן לאה שנירר, טלי סיני ריקליס, ניקול ראידמן, אתי דודאי, דפנה שחר וענבר שנהב לסטודיו של צלם האופנה דביר כחלון, לצילום קבוצתי נוסף ונוצץ במיוחד. הפעם, לא לטובת קידום הפרויקט הטלוויזיוני של החבורה, אלא דווקא בכדי להצטלם להזמנה למסיבה של איש חיי הלילה, ובעליו של ליין ה FFF הגאה, שמעון שירזי. מתברר שהעובדה כי חלק מההכנסות מהמסיבה שתיערך ב-17.11, במסגרת הליין החדש של שירזי ה - CODE במועדון הבלוק בתל אביב, יתרמו לוועד למלחמה באיידס, מאוד ריגשה את הבנות, שמיד נרתמו למשימה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוהטות ופאן להן. המעושרות/מערכת וואלה!, צילום מסך

על הסט, כצפוי, שיחות על עושר ואושר ובעיקר על הבוטיק של ניקול, משם הביא הסטייליסט את רוב הבגדים. הבנות שהתלהבו מהבגדים של המעצב טיירי מוגלר, החליטו שהן ירכשו את אותו הג'קט בבוטיק הנוצץ. מעניין האם מדובר בדגם הבבון המפורסם? ניקול מבחינתה, סיפרה שאם לא תהיה שביתה, היא תטוס להופעה של פיליפ קירקורוב ברוסיה, שהזמין אותה להתארח בהופעה שלו ואף לשיר עימו על הבמה. ואילו לאה "פאן לה" שנירר הכריזה שאם תהיה עונה נוספת היא מבטיחה שתעשה עוד ילד.

וואלה! סלבס מבטיחה שאם תהיה עוד עונה, היא תתחתן עם "חום" ותסתובב רק עם שמלות של אצארו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב במסיבה הקרובה לביתכם/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully