וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפגש בבית המשפט: צליל סלע תובעת את שרון אלכסנדר

דודי טל | צילום: אביב חופי, נמרוד סנדרס

7.11.2011 / 0:08

אחרי ששרון אלכסנדר כתב שיר משפיל על צליל סלע בעמוד הפייסבוק שלו, סלע החליטה לתבוע את השחקן על לשון הרע ודורשת ממנו סכום של 136,106 שקלים. וואלה! סלבס על דוכן העדים

בחודש ספטמבר הובא לידיעת וואלה! סלבס כי בעמוד הפייסבוק של שרון אלכסנדר פורסם שיר שנכתב על ידי השחקן ומוקדש ברובו להשפלתה לכאורה של פליטת הריאליטי, צליל סלע. מבירור קצר שנערך, התברר כי סלע ואלכסנדר נפגשו באירוע יחסי ציבור שהתקיים בים המלח, שם קיבלה מאלכסנדר חולצה בהשאלה. מתברר שאלכסנדר התגעגע לחולצה ולאחר שסלע התמהמה בהחזרתה, אלכסנדר החליט לעשות מעשה ופרסם בעמוד הפייסבוק שלו שיר שכתב אודותיה.

אתמול (א') הגיע למערכת וואלה! סלבס כתב תביעה על ידי משרד עורכי הדין של סלע, "אובוז, טוני ושות' - עורכי דין", נגד אלכסנדר ובו דורשת סלע פיצוי של כ- 136 אלף שקלים. לאחר קריאת כתב התביעה התברר כי סלע ואלכסנדר הכירו לפני האירוע המדובר בים המלח, כאשר צליל עשתה אודישן לבית הספר למשחק מול מצלמה של שרון אלכסנדר. עוד נכתב כי לאחר האודישן, סלע הוזמנה לביתו של אלכסנדר, שמצדו הבטיח לכאורה שיעזור לה להתקדם בתחום. אז גם גילתה סלע, על פי כתב התביעה, כי בנוסף להצעה הנדיבה, אלכסנדר גם הביע את רצונו לצאת עמה. היא סירבה בנימוס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כתב התביעה: צליל סלע נגד שרון אלכסנדר/מערכת וואלה!, צילום מסך

השניים נפגשו שוב לאחר מכן באירוע אחר וגם אז הביע לכאורה אלכסנדר את רצונו לקשר רומנטי עם סלע, אך היא מבחינתה הודיעה שהיא מסרבת להמשיך להיפגש בכל סיטואציה שהיא לא מקצועית. מכתב התביעה עולה שאלכסנדר המאוכזב לכאורה מהסירוב, החליט לשנות טקטיקה: לאחר שהשניים שבו מאירוע יחסי ציבור בים המלח, שם שאלה ממנו סלע חולצה, ביקש השחקן לקבל את החולצה בחזרה. כתב התביעה חושף את ההתכתבויות בין השניים.
תחילה אלכסנדר ביקש את החולצה בנימוס ובחיוך, צליל השיבה באותו הטון, וכך מדי מספר ימים שלח אלכסנדר הודעה המתזכרת את צליל לגבי החזרת החולצה. צליל שהיתה עסוקה ושכחה להחזיר,הבטיחה שתעשה זאת בהקדם.

מספר ימים לאחר מכן, כאשר החולצה עדיין לא הגיעה לידי אלכסנדר, החליט לכאורה השחקן לשנות טקטיקה וסימס לסלע: "אני הולך להתייעץ עם חמשת אלפים החברים שלי בפייס איך להשיג ממך את החולצה שלי בחזרה. יאללה בלגן". חצי שעה לאחר מכן שלח מסרון נוסף ובו, לטענת סלע, נכתב: "טוב. אז ככה. רונית בר רוזן ממעריב סוף שבוע הולכת לפרסם את הסיפור הזה, אם עד מחר את לא מחזירה לי את החולצה". יומיים אחרי, החולצה חזרה לידיו של אלכסנדר, מה שלא הפריע לשחקן לפרסם שיר מביך אודות הכוכבנית הצעירה.
כאמור, השיר פורסם בוואלה! סלבס מה שהרתיח את סלע ועודד אותה לפנות למשרד עורכי דין על מנת למצות עם אלכסנדר את הדין.

ממשרד עורכי הדין, אובוז, טוני ושות', המייצג את סלע נמסר: "אכן השחקנית והדוגמנית צליל סלע הגישה תביעה אישית בגין לשון הרע כנגד מר שרון אלכסנדר, בעקבות כך שהשחקן הותיק בחר, ככל הנראה, לנצל לרעה את מעמדו ולהשפיל את הדוגמנית המצליחה בפני חבריה, עמיתיה למקצוע והציבור כולו על לא עוול בכפה. הפרסום הפוגע מהווה לצערנו מקרה נוסף בתופעה חדשה, כאשר גולשי אינטרנט רבים מתשמשים לרעה בפייסבוק על מנת להשפיל ולבזות אחרים בניגוד לחוק איסור לשון הרע. על הציבור לדעת כי במקרים כאלו ניתן לפנות לבית המשפט ולזכות בפיצוי כספי גבוה".

- שרון אלכסנדר, מה תגובתך?
"אני מופתע שבדור ששייך לכוכבני ריאליטי, צליל נאלצת להשתמש בשם שרון אלכסנדר כדי להתפרסם".

וואלה! סלבס תובעת פעם בשבוע לפחות, רק בשביל להכיר עו"ד חתיך כמו ההוא מ"הפרקליטים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully