וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשמע כמו אוי אוי אוי: סלינה גומז זרקה את ג'סטין ביבר

שירות וואלה! סלבס

6.11.2011 / 10:02

אופסי: ג'סטין ביבר וסלינה גומז נפרדו. במהלך הסופ"ש, גומז החליטה שהיא לא מעוניינת להתמודד עם השמועות על התינוק לכאורה של הביבר והודיעה לו שזה לא היא-זה הוא. וואלה! סלבס ביוש

זה כבר שבוע שג'סטין ביבר מתמודד עם ההאשמות כי תינוקה בן השלושה חודשים של המעריצה לשעבר, מריה ייטר, הוא בעצם בנו. אך בעוד הביבר משדר עסקים כרגיל, מקפיד לחייך לכל מצלמה ומודיע שהוא ממש לא מכיר את האישה המטורללת הזו, זוגתו בשמונת החודשים האחרונים, סלינה גומז, בישרה לו בסוף השבוע האחרון שהיא לא מתכוונת להמשיך ברומן הזה ויאללה ביי.

לפי אתרי אינטרנט בחו"ל, אנשיו של ביבר לקחו את הפרידה הזו יותר קשה מהכוכב עצמו. לטענתם, העובדה שגומז יצאה מהקשר הזה היא כמו הודאה כי ישנו סיכוי שהרומן הזה אמיתי. כדי למזער נזקים, מתכוונים אנשיו של הביבר לשכנע את הכוכבת להישאר רק עוד כמה שבועות ולזייף אהבת נעורים.
זו לא הפעם הראשונה שסלינה אומרת ביי-ביי לביבר המאוהב, גם בחודש אוגוסט האחרון דווח בארה"ב, כי סלינה השתוללה וזרקה את ביבר לאחר שהגיע להופעה שלה כשהוא חמוש בכנופיה שכללה את שון קינגסטון, הראפר ליל ווין (שישב שמונה חודשים בכלא אחרי שהודה בהחזקת נשק) וכריס בראון (שהיכה את האקסית שלו, ריהאנה).

ג'סטין ביבר, סלינה גומז. Kevin Mazur/TCA 2011, GettyImages
ייטר מי? ג'סטין מנשנש את סלינה/GettyImages, Kevin Mazur/TCA 2011

ג'סטין מצידו, הגיע אתמול לתכנית הבוקר ואמר שהוא יודע שהוא עומד להיות מטרה, אבל הוא לעולם לא יהיה קורבן, "כל ערב, אחרי ההופעה אני הולך ישר לרכב שלי, זה מטורף שאנשים ירצו להאשים מישהו בכזה דבר, שום דבר לא נכון!". כאשר נשאל אם הוא מכיר את מריה ייטר הודיע: "אפילו לא פגשתי את הבחורה".
פלאשבק: דיי ברור מדוע ביבר לא זוכר את ייטר, אחרי הכל, לפי מה שהיא מספרת ה"רומן" הקצר שלהם היה כל כך קצר, 30 שניות ליתר דיוק, במהלכם הביבר הודיע שהוא מוותר על קונדום כי זו הפעם הראשונה שלו והוא רוצה להרגיש הכל. מעניין אם זה היה שווה את זה.

לפני שבוע נזכרה ייטר ברומן הצעיר בזמן שהיא מחבקת את בנה בן ה-3 חודשים, והחליטה לגלות לכולם מי האב הלא ממש מאושר של התינוק החתיך. לפי ייטר, היא בילתה בשורה הראשונה של אחת מההופעות של ביבר וחגגה כמעריצה היסטרית מן המניין, אך בסיום ההופעה ניגשו אליה אנשיו של ביבר והציעו לה להגיע אל מאחורי הקלעים על מנת לפגוש אותו, שלושים שניות ותשעה חודשים אחרי הגיח לאוויר העולם תינוק חדש.

אל דאגה, במידה וימצא כי ביבר הוא אכן אבי בנה של ייטר, לא הכל יהיה קצפת ודובדבנים עבור המעריצה ההריונית, מתברר שעורכי דינו של הביבר נזכרו שאם טענותיה אמיתיות, אזי השניים קיימו יחסי מין כאשר היא היתה בת 19 ואילו ביבר רק בן 16, מה שאומר שייטר תהיה מואשמת בבעילת קטין ועלולה לשבת בכלא ולרצות עד שנת מאסר.

וואלה! סלבס יושבת בשורה הראשונה רק בהופעות של צביקה פיק, אולי גם לה יהיה יום אחד מזל.

בואו לדבר על זה בפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully