וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן ודניאל בוחרים טבעות

יוני פרוים | צילום: אבי כהן

1.11.2011 / 11:03

את החופשה הרומנטית הראשונה שלהם מאז יצאו מבית "הדור הבא 24/7" העבירו איתן אורבך ודניאל טרקאי באירוע השנתי של חברת התכשיטים ה.שטרן. אז מתי נראה טבעת? וואלה! סלבס יהלום

אבי כהן

עריכה: רן צימט

איתן אורבך ודניאל טרקאי, אמנם לא לקחו הביתה צ'ק על סך מיליון שקל אחרי שיצאו מוילת "הדור הבא 24/7", אבל זה לא אומר שאי אפשר להתרשם מהתכשיטים החדשים בקולקצייה של ה.שטרן, נכון? ועל אחת כמה וכמה אם זה בחינם.

הצמד הבלונדיני, שבניגוד לזוגות אחרים בתוכנית עדיין מפגינים זוגיות יציבה, הגיעו ביחד עם מקבץ נאה של כוכבים לטיול השנתי של הסלבס בישראל - הלוא הוא האירוע של חברת התכשיטים "ה.שטרן", בה מוצגים תכשיטי הקולקציה. הלוקיישן המסורתי, מלון יערות הכרמל הוחלף השנה במלון הספא "בראשית" במצפה רמון. בתוכנית האמנותית: מינגלינג, אוכל משובח, מסאז'ים והרבה בלינג-בלינג, שהסלבס ענדו בהשאלה לערב אחד.

גם דניאל טרקאי הייתה אחת הסלבריטאיות שזכתה לענוד על עצמה באיוונט תכשיטים בשווי אלפי שקלים, אבל בינתיים היא תיאלץ להסתפק רק בעגילים בהשאלה, כי טבעת מאיתן היא לא תקבל בקרוב. "איזו טבעת?", הוא שאל אותנו כשהנושא עלה, "אתם תביאו לי טבעת?". לא חמוד, אנחנו לא.

אווירת הנצנוצים הזכירה לאורחות גם את הריאליטי החדש "מעושרות" שמתסיס את הביצה: עינת ארליך הכריזה ש"פאן לה", יעל גולדמן, שהובילה בעבר את קמפיין החברה, הודתה שיצא לה בחיים לענוד המון תכשיטים יקרים, אבל היא עדיין לא באותה רמת עושר של משתתפות הסדרה, וכן, אפילו שלי גפני ודנה רון הודו שהן יכולות רק לקנא בניקול ראידמן וחברותיה.

ורק מנחת הטלוויזיה לוסי אהריש, שכנראה עדיין לא מתורגלת לחלוטין בהלכות ההשקות והחינמים יבבה: "באתי עם התכשיטים מהבית, לא נתנו לי תכשיטים ובחיים לא קיבלתי משהו בחינם!".

וואלה! סלבס שולחת אותך להשתלמות השקות זריזה אצל ליהיא גרינר, המורה הכי טובה בעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully