וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ובינתיים בטוויטר: גורי אלפי VS דני איילון

דודי טל | צילום: זיו קורן

31.10.2011 / 15:27

גורי אלפי מצא פרויקט חדש ופתח תחרות עוקבים בטוויטר עם סגן שר החוץ, דני אילון. נכון לעכשיו, דני מוביל עם פור של כ 10,000 עוקבים. וואלה! סלבס דוגלת רק בקרבות בוץ

גורי אלפי הוא אולי הבנאדם הכי תחרותי שוואלה! סלבס נתקלה בו. בימים האחרונים מנהל אלפי קמפיין טוויטר בסיומו הוא מקווה לעקוף את מספר העוקבים של סגן שר החוץ, דני אילון. איך הוא מסביר את זה, אתם תוהים? "אני תחרותי ואני אדיוט!".

המלחמה האינטרנטית והסופר משעשעת הזו החלה ביום ראשון, כאשר שלח אלפי תהיה כנה ואמיתית הנובעת לאוויר העולם: "שוקל להכריז מלחמת טוויטר עם דני אילון. מי בעד?", באופן מפתיע, מהר מאוד עוקביו של אלפי זיהו את הפוטנציאל והחלו לעודד את התחרות. אלפי בתגובה, שמח לגלות שיש קהל והכריז על היציאה למלחמה: "טוב, אני הולך על זה! למה? כי יש לי המון זמן פנוי, אין מצב שאני מפסיד!!! #מלחמתטוויטרעםסגןהשר".

כמה שעות אחרי, גורי שוב התחבר לחשבון הטוויטר שלו, הפעם כדי להסביר: "להלן החוקים: אין חוקים!!! יאללה מלחמה!!! לא הולך לישון עד שיהיו לי יותר עוקבים מדני איילון!!! ". כאילו לא דיי בכל זאת, מספר שעות מאוחר יותר, אלפי צייץ שוב: "דני איילון, אני שוכב במיטה וצופה בתוכניות הבוקר. מה אתה עושה בשביל המדינה??". לא ברור.

אם חשבתם שהבדיחה מוצתה, אז אתם מוזמנים להסביר זאת לאלפי, כי לאחר שסיים לצייץ את המרמרת שלו לכל עוקב, התפנה לענות למשועממים אחרים למשל: עוקבת אחת שאלה מי זה דני איילון, אלפי השיב: "זה האיש שהרג את אמא של במבי". בחור אחר שאל מי הם אותם 15 אלפי העוקבים של איילון, ושוב גורי זיהה פוטנציאל לפאנץ': "הילדים של אנסטסיה". או כמו שאלפי סיים את התשובה: סטגדוש.

גורי, מה עובר עליך?
"לא יתכן שבמדינה מתוקנת לסגן שר החוץ יהיו יותר ציוצים מלקומיקאי אידיוט".

ממשרדו של דני אילון נמסר: "סגן שר החוץ איילון, דיפלומט ותיק, פונה אל מיליוני הגולשים ברשת, בארץ ובעולם כדי ליצג ולהבהיר את העמדה הישראלית. בימים אלו העלה אילון בערוץ היו טיוב שלו 2 סרטוני הסברה שזכו יחדיו ללמעלה מ-650 אלף צופים".

וואלה! סלבס עדיין לא התאוששה ממלחמת עופרה נגד ירדנה.

בעד מי אתם בקרב? בואו להצביע בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully