וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיה דגן: "אני מתכננת לעשות בוטוקס"

וואלה! סלבס | כתב: יוני פרוים

30.10.2011 / 15:00

ביום ההולדת ה- 80 של מרים זוהר, הנושא שעלה על הפרק הוא בוטוקס וניתוחים פלסטיים אצל שחקני תיאטרון. כנסו וגלו מה השחקנים חושבים על התופעה. וואלה! סלבס מזריקה

דייב שחר

עריכה: רן צימט

מרים זוהר חגגה 80 שנות קיום ותיאטרליות, וזו סיבה מספיק טובה להרים פארטייה לכבוד המאורע. אז בתיאטרון בית לסין הרימו את הכפפה והזמינו את כל החברים, החברות וכל מי שאי פעם שיחק לכמה רגעים לצד הדיווה של עולם התיאטרון.

בין הנוכחים שבאו לצפות "איך עושים את זה גם בגיל שמונים" היו: ליאור אשכנזי, מיה דגן, מיכל ינאי, אסי לוי, ענת מגן שבו, יונה אליאן, הראל סקעת שהקדיש לזוהר שיר ומשה דץ. על כל האיוונט ניצחה כמובן מנכ"לית התיאטרון - ציפי פינס.

בין שאר נושאי השיחה שעלו במהלך החגיגה היה אחד מאוד מרכזי - נושא הזרקת הבוטוקוס בקרב שחקני תיאטרון, כשהשאלה היא: האם נכונה האמרה כי שחקני תיאטרון לא מזריקים בוטוקוס מחשש שיעלמו להם הבעות הפנים? "עוד לא עשיתי" הודיעה בגאווה כלת השמחה, "אבל אני אעשה". גם מיכל ינאי עידכנה כי "עוד לא הגענו לגיל שצריך להתחיל". ציפי פינס לעומתה אמרה, "כולנו עושים, מי שלא עשה, יעשה" וגם מיה דגן לא התביישה להודות, "אני מתכננת לעשות" והוסיפה ש"זה מפחיד לאבד הבעה בפנים, אבל זה עדיף על קמטים".

וואלה! סלבס מזריקה מגיל 4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully