וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברט פטינסון וקירסטין סטיוארט התחתנו "בטעות"

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימאג'בנק - gettyimage

31.10.2011 / 11:34

הזוג הלוהט של "דמדומים" צילמו סצנת חתונה לסרט האחרון בסדרה, והשבוע הם הודו שלפחות מבחינה דתית - הטקס לגמרי תופס. וואלה! סלבס מקודשת

בפעם הבאה שאתם צופים בסצינת חתונה בקולנוע, קחו בחשבון שיש מצב שהיא קצת אמיתית. רוברט פטינסון וקירסטין סטיוארט, צמד הכוכבים הלוהטים של סדרת סרטי "דימדומים" (שהם גם זוג במציאות) הודו השבוע במסיבת עיתונאים, כי סצינת החתונה שצילמו בסרט החדש "דמדומים - שחר מפציע", נחשבת לאמיתית מכל ההיבטים הדתיים. מה שאומר, שהם בעצם נשואים, אם כי לא מבחינה חוקית.


המגזין "אס וויקלי" ציטט את דבריו של פטינסון במסיבת העיתונאים: "הסצינה של החתונה הייתה מצחיקה, כי צילמו אותה עם כומר אמיתי. מבחינה טכנית, אנחנו נשואים, מכיוון שהוא עשה את כל מה שעושים בטקס נורמלי". אז רגע, האם זה אומר שלסרט הבא הם יתייצבו בתור בעל ואישה? לא בדיוק. "אני לא יודע אם מבחינה חוקית אנחנו נחשבים נשואים, אבל בטוח שמבחינת הכנסיה אנחנו כן", הוא אמר. זה אגב הזמן ללבוש שק ולפזר עפר על ראשכן, בנות.

אה, ויש גם בונוס: הסרט הרביעי בסדרה כולל, בנוסף לכל הצרות, סצינת סקס בין הזוג הרותח, אבל גם פה יש לפטינסון תלונות: "היה קשה לצלם את סצינת הסקס, כי היינו על סט עם עוד 20 אנשים מסביב, ולכל אחד יש משהו להגיד כמו למשל: 'לא, בלה לא הייתה עושה את הרעש הזה. אפשר להתחיל מהתחלה?". מסכן.

לוואלה! סלבס גם 50 איש מסביב לא היו מפריעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully