וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייסון אלכסנדר מתמנגל עם יאיר ניצני

וואלה! סלבס

27.10.2011 / 19:16

ג'ייסון אלכסנדר ממשיך בסיורים בארץ, והיום הוא נפגש עם מספר מפורסמים ביניהם: יאיר ניצני, ליאור שליין, מירב מיכאלי, ג'ודי ניר מוזס וליאון רוזנברג. וואלה! סלבס מריצה דאחקות

יומן מסע: אחרי שנפגש עם שמעון פרס וציפי לבני, ג'ייסון אלכסנדר, או כפי שאתם מכירים אותו בשם ג'ורג' קוסטנזה, החליט להקדיש קצת זמן גם לפן התרבותי והיותר מאגניב של ישראל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמה הוא חופר. ניצני, אלכסנדר ובראבא/מערכת וואלה!, צילום מסך

היום (ה') בצהריים, נפגש הקומיקאי המפורסם, שהגיע כאורח של עמותת "קול אחד" והמנכ"ל טל הריס, עם סלבריטאי ארצנו לארוחת צהריים בבית מלון. בין המפורסמים שבאו להתחכך באבק הכוכבים ההוליוודי ולהנות מארוחת צהריים מפנקת היו: יאיר ניצני, שלמה בראבא, מירב מיכאלי שחפרה לאלכסנדר על פעילותה למען נשים וסיפרה לו שבעבר הייתה מגישה תכנית אירוח ואילו היום היא בעיקר מתארחת בתכנית הטלוויזיה של בן זוגה ליאור שליין, (שבא גם הוא), וזאת רק בגלל שהיא ישנה איתו באותה מיטה בלילה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משלוש יוצא אחד. מיכאלי, רוזנברג ושליין/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד נכחו באירוע: איה כורם, שהגיעה עם דיסק של פרויקט חדש ערבי - ישראלי בו היא מעורבת. אלכסנדר, התלהב במיוחד מנוכחותה של אשת המשנה לראש הממשלה, ג'ודי ניר מוזס, וזאת מאחר והשניים בילו בלילה שלפני בבר של נמרוד ניר, בנה של ג'ודי. "אני מרגיש שאת חברה טובה שלי בעיקר אחרי שאתמול בלילה בילינו יחד בבר של נמרוד ניר הבן" הוא אמר לה.

וואלה! סלבס התאכזבה לגלות שג'ייסון אלכסנדר לא מאגניב כמו שהיא חשבה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קורעים את העיר. אלכסנדר ומוזס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully