וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל טוב: מצעד השערוריות של קובי פרץ

וואלה! סלבס

28.10.2011 / 9:55

קובי פרץ חוגג 36 שנות בלונד וסלסול וזו סיבה מספיק טובה לחגוג לו בפרויקט מיוחד, ומה יותר מיוחד מהתענגות על השערוריות והפרשות הכי גדולות בהן היה מעורב הכוכב?

לחתוך או לא לחתוך?

זה לא סוד שעם ההצלחה באים גם השונאים, הקנאים ובמקרים קיצוניים גם סטוקרים מטרידים, - על אחת כמה וכמה כשאתה מוכתר כנסיך הזמר המזרחי. ב-2007, נפל פרץ קורבן להטרדות מצד אלמוני שהחליט לפנצ'ר את גלגלי מכונית המרצדס של הזמר. לא פעם ולא פעמיים, אלא שלוש פעמים, בהפרש של ארבעה ימים. פרץ, שהבין שיש לו עסק עם מפנצ'ר סדרתי והחליט להפעיל את מצלמות האבטחה בביתו. הונדליסט הוקלט בשעת מעשה והקלטת הועברה לטיפול המשטרה.

אלמוני חותך את צמיגי גלגלי מכוניתו של קובי פרץ. מערכת וואלה!
האלמוני שחתך את הצמיגים בשעת פעולה./מערכת וואלה!

שלופים או שלוחים?

אחת הטעויות היותר נפוצות שקורות כאשר מצמידים אל אדם מיקרופון היא פליטות פה מביכות. קובי פרץ לא ישכח את פליטת הפה בבר המצווה של יקיר כהן בשנת 2009. פרץ, שהוזמן להופיע באירוע, אמר - כך טוענים ההורים של הילד - כי הזמר קרא לקהל "שלוחים". פרץ, לעומת זאת, טען כי אמר "שלופים" ולא "שלוחים", ושזה בעצם ביטוי שהוא ואשתו, ענבל פלדבאום, נוהגים לומר אחד לשני. אז מה אתם, שלופים או שלוחים?

ותודה למשלם המיסים

לשלם מיסים זה מבאס, לא? תכל'ס, מי אוהב לשלם מיסים? רבים מכם, סביר להניח, גם העלימו פעם או פעמיים קבלה כזו או אחרת. אבל כשאתה מעלים חמישה מיליון שקלים וקוראים לך קובי פרץ, כנראה שזה כבר מסובך יותר. בשנה שעברה, זומן הזמר לחקירה במשרדי מס הכנסה, לאחר שנטען כי הוא ואמרגנו העלימו מס בסך של חמישה מיליון שקלים. פרץ הכחיש וכל הפרשה נמצאת עדיין בחקירה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

בדוך או בסיבוב?

זה מבאס, אבל כשצרות באות - הן באות בצרורות. רגע אחרי שפרץ נחשד בפרשת העלמת המיסים, חברת הסלטים, עבורה היה אמור הזמר לצלם פרסומת, החליטה לוותר על שירותיו ולבטל את החוזה איתו. במקומו, שכרו בחברה את שירותיו של זמר מזרחי אחר וחבר של פרץ – ליאור נרקיס. הזמר המחומצן נורא נעלב מהקלות בה הסכים חברו לקטוף את הקמפיין במקומו ובין השניים התנהל קרב חתולות באתרי הרכילות שכללו ציטוטים של אשת יחסי הציבור של פרץ שאמרה," אני במקום מנהליו של ליאור הייתי שותקת כדי לא לצאת יותר פתטי ממה שהוא כבר יוצא. הרי עובדתית סגרו עם קובי ולא עם ליאור, והוצע לו שכר מאוד גבוה, של כמה מאות אלפי שקלים. בגלל המסכת שרשות המסים מנהלת נגד קובי, הקמפיין בוטל, וליאור צריך להיכנס לנעליו הגדולות של קובי. הוא לעד יישאר הבחירה השנייה של סלטי צבר". אאוץ'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למי יש גדול יותר? פרץ נגד נרקיס/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז יאללה ביי?

בניגוד לשאר השערוריות של פרץ, הפרשה האחרונה בחייו דווקא הסתיימה על הצד הטוב. פרץ ואשתו החליטו, אחרי שנתיים וחצי של נישואים וילד אחד, לסגור את הבסטה ולהגיד שלום יפה. כידוע, זה לא החזיק יותר מדי זמן והשניים החליטו לשוב זה לזרועותיה של זו. בשביל להוכיח לכולם שהאהבה אכן מנצחת, הם פוקדים מאז כל אירוע יחצני כשהם נראים דביקים מתמיד. לאחרונה, הם אף החלו במסע חיפושים אחר דירה חדשה.

קובי פרץ. אביב חופי
סוף טוב הכל טוב./אביב חופי
  • עוד באותו נושא:
  • קובי פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully