וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס לויט מסרב למחוברים

וואלה! סלבס

26.10.2011 / 23:57

אלכס לויט, האקס של דנה ספקטור, החליט לוותר על השתתפותו בעונה הבאה של "מחוברים", וזאת בעקבות הרצון שלו לא לחשוף את בתו הקטנה שוב לתקשורת. וואלה! סלבס אם השנה

אלכס לויט, בעלה לשעבר של דנה ספקטור, שנזנח מיד לאחר שידור "מחוברות" לטובת רן שריג, אמנם לא ישתתף בעונה הבאה של סדרת הדוקו "מחוברים", אבל את תואר אב השנה, סביר להניח שהוא יקבל. לויט, תמיד הגרוש של דנה ספקטור והאיש שליבו נשבר אל מול אלפי צופים, קיבל לאחרונה הצעה להשתתף בעונה החדשה של "מחוברים". לאחר חשבון נפש ארוך, החליט לויט שלא לקחת חלק בפרויקט.

מקורבים ל'כמעט מחובר', סיפרו לוואלה! סלבס שהסיבה לויתור היא העובדה כי לויט לא מעוניין לחשוף את ביתו שוב למצלמות הטלויזיה ולגרום לה למפח נפש בכך שיעלה לכותרות את סיפור הגירושים והזוגיות של ספקטור עם מחובר אחר - רן שריג. "הוא היה ממש קרוב לחתימה", סיפר גורם בהפקה, "אבל ברגע האחרון הוא החליט לוותר כי הוא הבין מה זה עלול לגרום לילדה משום שהיא כבר לא תינוקת והיא מבינה מה קורה סביבה".

מי שכן יקחו חלק בעונה החדשה של הסדרה הם: ג'ייסון דנינו הולט המחפש דירה עם בן זוגו, הדי.ג'י סקאזי והעיתונאים חנוך דאום וגדעון לוי. הצילומים לעונה החדשה החלו בימים האחרונים והסדרה אמורה לעלות בחודשים הקרובים.

אלכס, ככה שברת לנו את הלב?
"החלטתי באמת לוותר גם בעקבות מיזם סטארטאפ שאני מעורב בו ובעיקר בגלל שהחלטתי שלא לגרור את הילדה שוב לעין הציבור ולקבל חשיפה על חשבון הגב שלה".

וואלה! סלבס לא מצטלמת בלי צוות של ספר, מאפר, סטייליסט ו-7 עובדי במה שיסגרו לה את המחוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully