וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישר ממעצר בית: מרגול עובדת על עוד להיט

דודי טל | צילום: נועם אשל

26.10.2011 / 23:56

מרגלית צנעני לא נחה במעצר הבית שלה. השבוע הזמרת קיבלה ביקור מכותב הלהיטים יוסי גיספן, שרוקח עבורה להיט חדש. וואלה! סלבס אישה עובדת

מרגלית צנעני ממש לא יושבת בחיבוק ידיים בזמן שהיא מרצה מעצר בית, להיפך. הזמרת הנמרצת, שמואשמת בימים אלה בסחיטה באיומים, לכאורה, מנצלת את הימים בבית ועומלת על אלבום חדש.

כפי שכבר נודע, מרגול, שמשפטה ייחל בחודש ינואר, מוציאה היום (חמישי) סינגל חדש בשם "ילד", אותו כתב אבי אוחיון ללחן של אסף צרויה, ומדבר על יחסיה עם בנה אסף, המעורב גם הוא בפרשה המדוברת. כעת, נודע שגם יוסי גיספן, להלן כותב שירים שאחראי על לא מעט להיטים ים תיכוניים ("ערב טוב לך" של ליאור נרקיס, "אתה תותח" של שרית חדד ועוד), ביקר השבוע את מרגול בביתה בעקבות פנייה שלה. על הפרק: כתיבת שיר חדש.

לדברי מקורבים, השיר החדש שכתב לה גיספן הוא שיר שעוסק בגעגועים לימים טובים יותר. גיספן עצמו אישר את הדברים ומסר כי: "אכן הייתה אליי פניה. הגעתי למרגול והשמעתי לה את מה שכתבתי, וקיבלתי אור ירוק להתחיל לעבוד. לשיר הזה עדיין אין שם אבל הוא יפהפה".

עופר מנחם, איש יחסי הציבור של מרגול, אמר בתגובה: "מרגול עובדת על שירים חדשים לאלבומה הבא. שיר חדש שנקרא 'ילד', ייצא בימים הקרובים. מעבר לזה אין תגובה".

וואלה! סלבס גם עובדת על שירים חדשים, פשוט אף אחד לא מעוניין לשמוע אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully