וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורג' מסיינפלד בארץ

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

23.10.2011 / 16:55

ג'ייסון אלכסנדר, הידוע כג'ורג' מסיינפלד, נחת היום (א') אחר הצהריים בישראל, על מנת לדון בעתיד המגעים המדיניים לאחר שיחרורו של גלעד שליט. וואלה! סלבס ידה ידה ידה

ג'ייסון אלכסנדר, המוכר יותר כג'ורג' קוסטנזה מסדרת הקאלט המיתולוגית "סיינפלד", נחת היום (א') אחר הצהריים בשדה התעופה בן גוריון.

אלכסנדר הגיע לארץ הקודש כחלק ממשלחת בכירים מארצות הברית של תנועת "קול אחד", הפועלת לקידום פיתרון לסכסוך הישראלי פלסטיני. במסגרת הביקור, אותו יזם מנכ"ל התנועה החתיך טל הריס, יפגש עם חבר הכנסת יואל חסון ובהמשך אף יפגש עם ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, ציפי לבני, נשיא המדינה שמעון פרס ויושב ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן.

את הטיסה העביר השחקן במחלקה הראשונה של חברת אל על, כשבכסא שלידו ישב הספר והמאפר מיקי בוגנים. בסוף הטיסה, ביקשו הדיילים להצטלם עם שניהם ביחד והסבירו לאלכסנדר שבוגנים הוא אישיות מפורסמת בישראל. השניים החליפו מספר מילים ויצאו כל אחד לדרכו.

במקרה או שלא, היום חוגג אלכסנדר את יום הולדתו ה-52 וסביר להניח שייצא לחגוג באחד הברים בירושלים. כזכור, הפעם האחרונה שאלכסנדר ביקר פה הייתה ב2009, אז הוא גם ניצל את הביקור בשביל לחגוג בר מצווה לבנו.

וואלה! סלבס תוהה האם הפריזורה החדשה והשופעת של ג'ורג' היא כתוצאה מהמפגש עם מיקי בוגנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
וולקאם. אלכסנדר והריס/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ארזת לבד?/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הנהג של מיס דייזי./מערכת וואלה, צילום מסך
מיקי בוגנים. ניר פקין
אתה אחראי לפריזורה? בוגנים/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully