וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה פיק מסתכסך עם נסיכת הטראש הבאה

דודי טל | צילום: אביב חופי

24.10.2011 / 0:02

צרות בגן עדן: צביקה פיק הסתכסך עם חברתו הטובה ניקול ראידמן ודרש שפרצופו יטושטש בפרק של "מעושרות" בו מופיעים השניים. וואלה סלבס צרות של עשירים

יח"צ - חד פעמי

צביקה פיק ומי שעתידה להיות אחת מפליטות הריאליטי הכי שוות שידענו, מפיקת האירועים של האלפיון העליון, ניקול ראידמן, היו חברים טובים. היא הזמינה אותו לאירועים בהם יוכל להתחכך בחבריה האוליגרכים, והוא בתמורה הגיע והפך את האיוונט להרבה יותר נוצץ. לפני מספר חודשים החליטה ראידמן האמביציונית, כי בנוסף להיותה מפיקה, אשת עסקים ואמא (וכל זאת לפני שמלאו לה 25), היא גם רוצה להיות זמרת. רגע לפני שראידמן החלה לעבוד על דיסק משלה, פנתה הפצצה לחברה פיק, על מנת שזה יכתוב לה שיר. פיק הסכים ודרש תשלום כמקובל. ראידמן, שהתאכזבה מהעובדה כי פיק דרש ממנה כסף, הסכימה לבסוף לשלם והשניים יצאו לדרך. רגע אחרי שיצאו מאולפן ההקלטות עברה ביניהם פומה שחורה.

כתוצאה מכך, במסיבה שצולמה לפרק של סדרת הדוקו-ריאליטי "מעושרות" של ערוץ 10, פיק דרש שפניו יטושטשו, אך ניתן להבחין בבירור שמדובר בזמר לפי השיער, הבגדים והעובדה כי שירה מנור זוגתו עומדת לידו.

ניקול, צ'ילבות או לא להיות?
"במשך הרבה שנים אני עושה אירועים ומפרגנת לצביקה ומזמינה אותו לכל אירוע. כאשר פניתי אליו שיכתוב לי שיר, הוא ביקש ממני פי עשר ממה שהוא דורש מאחרים. בסופו של דבר, נכנסנו לאולפן וזה ממש לא היה מה שציפיתי, אני מאוד מאוכזבת".

שיואו, וניסית לעשות שולם?
"כן, אבל הוא לא רוצה. הוא תמיד צודק, הוא פולני, לא?".

צביקה פיק, ככה עושים לחברים?
"אין תגובה" .

וואלה! סלבס תמיד דורשת שישלמו לה פי 10.

ידעתם שקלאודיה שיפר, ז'אן פול גוטייה וויויאן ווסטווד יגיעו לארץ כדי לבקר באיוונט של ניקול ראידמן?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully