וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלייק לייבלי גנבת חברים סדרתית?

שירות וואלה! סלבס

23.10.2011 / 10:43

לכל מי שלא האמין: אתר הרכילות Tmz מפרסם הבוקר תמונה של בלייק לייבלי עוזבת את ביתו של ריאן ריינולדס. בנוסף, מגזין אחר טוען שהיא גנבת חברים סדרתית. וואלה! סלבס האישה האחרת

אם אתם עדיין לא מאמינים שבלייק לייבלי המשיכה הלאה אחרי הפרידה מליאונרדו דיקפריו ומשתעשעת עם ריאן ריינולדס, קבלו הוכחה חותכת: אתר הרכילות Tmz, מפרסם הבוקר תמונה של לייבלי עוזבת אתמול (ש') בבוקר את ביתו של ריינולדס בבוסטון. לייבלי יצאה מאובזרת בתיק שאנל ענק וכובע רחב שוליים, כשלצידה צעד ריינולדס במעיל מחמם. הכי ווק אוף שיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמודה, עם תמונות לא מתווכחים. לייבלי וריינולדס יוצאים מביתו/מערכת וואלה!, צילום מסך

וכאילו שזה לא מספיק, המגזין "ok!" טוען כי לייבלי היא מפרקת זוגות סדרתית: אחרי שהרעילה את הקשר בין ברבור לליאו ונפנפה אותו אחרי קיץ מושחת באירופה, פנתה כוכבת "אחת שיודעת" להפריד בין הזוג הבא: רייאן ריינולדס וסנדרה בולוק. על פי מקורות של המגזין, בולוק (47) "הרוסה" מהעובדה שריאן עזב אותה לטובת לייבלי הצעירה בהרבה, אחרי שגם בעלה לשעבר, ג'סי ג'יימס בגד בה, "סנדרה עושה את כל שביכולתה כדי לשמור על ראש מורם ולהיראות כאילו לא אכפת לה", מספר מקורב לבולוק, "אבל האמת היא שהיא מאוד פגועה".

כזכור, השמועות על רומן בין לייבלי לריינולדס, ששיתפו פעולה בסרט "גרין לנטרן" ניצתו בתחילת החודש, אחרי שהשניים נראו מנשנשים אחד את השנייה בכל רחבי בוסטון, שם מתגורר כעת ריינדולס לצורך צילומי סרט. בהתחלה דוברו של ריינדולס הכחיש את הדברים, אבל עכשיו יהיו לו קשה מאוד להסביר למה בלייק לייבלי ישנה אצלו בלילה.

וואלה! סלבס תמיד מוצאת את עצמה במיטות של אחרים. אין לה מושג איך היא הגיעה לשם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully