וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעצועי המין של ריהאנה

שירות וואלה! סלבס

23.10.2011 / 9:26

ריהאנה נכנסה לחנות מין בפריס בוויקאנד האחרון, רוקנה את החנות עם חיוך ענק, ואז טסה לבית המלון - שם חיכה לה הצמוד היפיוף שלה. וואלה! סלבס רוקט פוקט

מתברר שלא מספיק להיות פצצת מין מושלמת, מפורסמת ועשירה, לעיתים צריך גם קצת צעצועים כדי שיעלו את רמת העניין בין הסדינים. במסגרת סיבוב ההופעות העולמי שלה, ריהאנה הגיעה בסוף השבוע האחרון לפאריס, ובניגוד לכוכבים אחרים המתבצרים בחדרי המלון שלהם, הזמרת החליטה לצאת לשופינג.

לפי צהובון ה"סטאר", במקום להסתפק בבגדים, היא הודיעה לאנשיה שיקחו אותה לחנות צעצועי מין. עדי ראייה סיפרו שמהרגע שהזמרת נכנסה לחנות היא לא הפסיקה לחייך לעצמה וחטפה מכל הבא ליד. החל מתחתונים, אזיקי עור, צעצועים שונים ומשונים, שמני אמבטיה ועוד. החשבון אגב לא אחר להגיע ועמד על סכום לא מבוטל של כ-1147 אירו (שזה כ- 5700 שקלים).

עוד מדווח המגזין כי הזמרת, שהוכתרה לאחרונה בתור האשה הסקסית עלי אדמות על ידי מגזין הגברים אסקווייר, התגברה לחלוטין על האקס האלים שלה, כריס בראון, ומבלה בימים אלה עם מתאגרף בריטי יפיוף בן-21, העונה לשם דאדלי אושונסי. השניים שוהים יחדיו בפריס, וככל הנראה החליטו לגוון מעט את חיי המין שלהם על ידי הוספת צעצועים ושעשועים למיטה. בכיף שיהיה.

וואלה! סלבס משחקת רק עם אוכל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
גם הכי סקסית בעולם צריכה צעצועים. ריהאנה/מערכת וואלה, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ריהאנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully