וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמריקה סוערת: האם לינדזי לוהן חוזרת לכלא?

שירות וואלה! סלבס

20.10.2011 / 0:32

קבלו את פרק #6,748 בעלילותיה של הכוכבת המתוסבכת: לינדזי לוהן הובלה היום למעצר באזיקים, אחרי שהפרה את תנאי השחרור שלה, וכעת היא צפויה לחזור לכלא. וואלה! סלבס ילדה רעה

חדשות רעות ללינדזי לוהן: הכוכבת הפרובלמטית צפויה לחזור לכלא, לאחר שבדיון שנערך היום (רביעי) בבית המשפט בלוס אנג'לס, נקבע שלינדזי לוהן הפרה את תנאי השחרור שלה, כי הבריזה משעות ההתנדבות לקהילה להן התחיייבה.

בתום דיון של חצי שעה בבית המשפט, הוצאה לוהן מהאולם כשהיא אזוקה, והובאה למעצר. "שמעתי שהיא אמורה להיות שחקנית", אמרה השופטת בהקראת פסק הדין, "ואם היא באמת מתכוונת להתחיל לעבוד על סרט, אני ממליצה לה לסיים את שעות התרומה לקהילה שלה עכשיו". כזכור, בסיבוב הקודם שלה בבית המשפט, נגזרו על לינדזי 120 ימי מאסר ו-480 שעות שירות לקהילה, לאחר שהואשמה בגניבת שרשרת זהב מחנות תכשיטים, מה שהיווה הפרה של תנאי השחרור שלה (מהמעצר הקודם, אליו היא נשלחה בגלל נהיגה תחת השפעת חומרים מסוכנים). מבולבלים? גם אנחנו.

לאחר שנלקחה למעצר, לינדזי שוחררה בערבות עצמית של 100 אלף דולר, והפכה שוב לאישה חופשייה, אולם לא לאורך זמן. הדיון הבא שלה בבית המשפט נקבע ל-2 בנובמבר, ובמידה וייקבע כי היא הפרה את תנאי השחרור שלה, היא צפויה להישלח לשנה שלמה בכלא.

הכוכבת נמצאת כרגע בתקופת מבחן של 3 שנים, במהלכן התחייבה למלא עד סוף השנה 480 שעות שירות לקהילה (בין היתר בחדר המתים העירוני ובמקלט לנשים מוכות). בחודש מאי היא הייתה אמורה להישלח לשלושה חודשים בכלא, מה שהפך באורח פלא למעצר בית מפנק בן 35 ימים, בגלל עומסים בבית המעצר. כנראה שבפעם הבאה, היא לא תהיה כל כך ברת מזל.

וואלה! סלבס בטוחה שהכי מתאים לך סרבל כתום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully