וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור נרקיס פותח את הארנק

דודי טל

20.10.2011 / 23:54

במהלך השבוע היו לנו דברים יותר חשובים לספר לכם, אבל היי, אף פעם לא מאוחר מדי. רוצים לדעת מי תרם 80 אלף שקלים לבית הכנסת? ומי הצליח לעבוד על בר רפאלי? וואלה! סלבס עונג שבת

מי עבד על בר רפאלי?

לא מעט ביקורת נשמעה השבוע לאחר פרסום העובדה כי בר רפאלי הצטלמה לאיזה מותג אופנה צרפתי כשהיא לובשת פרוות שועל אמיתית. הדוגמנית לא ממש התלהבה מהפרסום השלילי וצייצה בחשבון הטוויטר שלה: "אני חושבת שהגיע הזמן להעמיד את הדברים על דיוקם: אני נגד פרוות! האמת היא שביום הצילומים אמרו לי שהפרווה מזוייפת!". רפאלי לא מסתפקת בדברים האלה ומוסיפה: "היו לי לא מעט אפשרויות לעשות קמפיינים עם פרווה ותמיד סירבתי. במקרה המצער הזה נאמר לי שקר".

בר רפאלי. Vittorio Zunino Celotto, GettyImages
אאאה פספסת! אה-או-אה-או. רפאלי/GettyImages, Vittorio Zunino Celotto

ליאור נרקיס פותח את הארנק

ליאור נרקיס כנראה ממש אוהב את בית הכנסת שלו, או שהוא ממש מרגיש צורך להודות לאל, כי אחרת אין הסבר לתרומה המאסיבית של הזמר בחג האחרון. עדי ראייה המומים מדווחים כי הנרקיס הנדיב פתח את הארנק ותרם לבית הכנסת הקרוב לביתו שבראשון לציון, סכום של לא פחות מ-80 אלף שקלים. חזוס כריסטוס.

נרקיס, תתרום גם לנו!
"אין לי עניין להגיב לדברים, זה מתן בסתר וככה זה צריך להיות".

רגע, אתה לא גייז?

עידן רול, המוכר יותר בתור הצמוד החמוד של הראל סקעת, כבר לא סתם עוד דוגמן, בקרוב תוכלו לראות אותו מככב בקליפ חדש של יניב ד'אור, (כן, קרוב משפחה של דוד ד'אור), לביצוע אופראי לשיר "זכיתי לאהוב" של עברי לידר. אה כן, אם אתם חייבים לדעת, רול יגלם תפקיד של זכר חובב נשים. ליהוק אמין משהו?

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
הראל סקעת, עידן רול. אביב חופי
למי קראת סטרייט? רול והצמוד הראל סקעת/אביב חופי

בר פאלי כובשת את ני יורק

אחרי הליהוק המרגש של איתי תורג'מן ואושרי כהן לסדרה ישראלית חדשה שתצטלם בניו יורק. קבלו ליהוק נוסף ומגניב: לקאסט הישראלי תצטרף גם הדוגמנית הישראלית, בר פאלי. אם אתם חייבים לדעת, אז מדובר בסדרה ישראלית שתצטלם בתפוח הגדול ותעסוק בישראלים העובדים בעיר באופן לא חוקי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה עושים את זה בניו יורק. פאלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מירי מסיקה מבולבלת

בתחילת השבוע הגיעה לה מירי מסיקה להופעה חגיגית בהיכל התרבות בראשון לציון. הכל התנהל כמתוכנן עד שהדיווה לא מצאה את חדר ההלבשה שלה. במקום לבקש עזרה, התמקמה המסיקה על על כסא שמצאה והודיעה שעד שמישהו לא יראה לה את הדרך לחדר ההלבשה היא לא זזה. לאחר שמצאה את החד האבוד, עלתה הזמרת על הבמה וברכה את התזמורת שליוותה אותה. לצערם של הנגנים הנמנים על התזמורת הסימפונית של ראשון לציון, מסיקה הודתה דווקא לסימפונט של רעננה. מזל שבעלה, אורי שלח לה פתק והזמרת תיקנה את הטעות. מאוחר יותר התבלבלה מעט כששרה עם בועז שרעבי וזה כנראה מה שממש הצליח להרגיז את ראש העיר שעלה לבמה בסיום המופע והודיע למסיקה שהיא חייבת לחזור לראשון לציון כדי לתקן את הנזק. אופסי.

ענבל, הפה של מירי מסיקה: "קורה, מתבלבלים, אז מה?".

בריטני ספירס מארחת

בריטני ספירס החליטה לארח את הבויפרנד ג'ייסון טראוויק בוידאו החדש והלוהט שלה לשיר "Criminal". בוידאו, בריטני משחקת בחורה נאה שחבר שלה מתעלל בה ריגשית במסיבה. אחרי שהוא סוטר לה (ואחרי שבריטני מקדמת היטב את הבושם שלה), ג'ייסון טראוויק הוא זה שנחלץ לעזרתה ומציל אותה מידי הגבר המנוול. בהמשך, הסיפור עובר למיטה - ושם מצפות לכם כמה סצינות רותחות במיוחד, כולל של בריטני והבויפרנד במקלחת. אהה!!

סטיבן סיגל משלים הכנסה

כוכב הקולנוע סטיבן סיגל, החליט לוותר על גינוני הכוכב שלו ולאחרונה השלים אימונים בני חודשיים על מנת להיכלל בין אנשי הפטרולים של משרד השריף הטקסני הקרוב לביתו. עיתון "הבוסטון קרוניקל" מדווח שסיגל התחיל את האימונים כבר לפני חודשיים ועכשיו הוא שוטר מן המניין ובקרוב יתחיל לפטרל בגבול שבין ארה"ב למקסיקו.

מיילי סיירוס נפרצת

אחרי שפרץ למספר חשבונות אימייל של סלבס וניסה למכור את ממצאיו לTMZ, אחד ההאקרים המאיימים ביותר על סלבריטאי ארה"ב גילה לאתר הרכילות איך הוא עושה את זה. כאשר ניסה לפרוץ לאימייל של מיילי סיירוס, הוא נתקל בשאלה: "מה שמה של החברה הכי טובה שלי?", אז הוא עשה גוגל וניחש כי מדובר בחברה שסיירוס מכירה הכי הרבה זמן. הוא צדק בניסיון הראשון שלו. לידיעתכם.

מיילי סיירוס, 2010. Carlos Alvarez, GettyImages
פרצו לי, שתו לי. סיירוס/GettyImages, Carlos Alvarez

החבר החדש של בלייק לייבלי

במשך חמישה חודשים וואלה! סלבס פתחה עין על הזוגיות של בלייק לייבלי וליאונרדו דיקפריו וסוף סוף זה הצליח, השניים נפרדו ולייבלי התפנתה לפתח זוגיות טריה עם שחקן הקולנוע החתיך ריאן ריינולדס שחגג על סקארלט ג'והנסון ואז השתעשע עם סנדרה בולוק. לייבלי טסה בפעם השניה למקום מגורב של ריינולדס בבוסטון כדי לאכול איתו ארוחת ערב ומקורבים לשחקן מספרים שהוא מכבד אותה מאד וטוענים כי יש סיכוי טוב לזוגיות פוטוגנית בין השניים. וואלה! סלבס מחממת את העין לסיבוב שני.

בלייק לייבלי לובשת ויקטוריה בקהאם באירוע Angel Ball בניו יורק, 20 אוקטובר 2009. Bryan Bedder, GettyImages
העיקרת גנבת לבר את החבר. חצופה/GettyImages, Bryan Bedder

בר רפאלי עושה ריאליטי

עד שתעלה פה בארץ הסדרה המדוברת של אסי עזר, המבוססת על חייה של בר רפאלי (בה היא גם תככב), הדוגמנית תשתתף בריאליטי אחר. מיז רפאלי תופיע בתוכנית המציאות "סקאוטד", שמטרתה למצוא את הכוכבת הגדולה הבאה בעולם הדוגמנות. מכיוון שהיא כבר כוכבת גדולה בעצמה, רפאלי לא תהיה אחת המתמודדות, אבל תנחה ותדריך את הבנות באחד הפרקים של הריאליטי. לפי מקורות, תפקידה של בר יהיה להסביר לבנות כיצד לשמור על אורח חיים בריא בתור דוגמנית, מכיוון שהיא ההוכחה החיה לכך שאפשר להצליח בעולם הזוהר גם בלי להיות רזה מדי. טיירה בנקס, מאחורייך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully