וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שייה לבוף חוטף מכות

שירות וואלה! סלבס

18.10.2011 / 11:11

כוכב "רובוטריקים", שייה לבוף, הסתבך בקטטה מחוץ לבר בקנדה, ולא תיאר לעצמו שסרטון המתעד את האירוע ידלוף לרשת וישדרג את המוניטין הפרובלמטי שלו גם ככה. וואלה! סלבס ילדת כאפות

כשאתה כוכב הוליוודי, לא מספיק רק להתחמק מצלמי הפפראצי ברחוב, כי כל בן אדם עם סמארט פון הוא למעשה צלם פפראצי פוטנציאלי. זה מה שהבין כוכב "רובוטריקים", שייה לבוף, אחרי שסרטון שלו חוטף מכות בברוטאליות מחוץ לבר בקנדה דלף לרשת. אאוץ'.

על פי הדיווח באתר הרכילות Tmz, הכוכב נחבט בראשו כשהשתתף בקטטה עם גבר אלמוני מחוץ לבר בוונקובר, קנדה. עוד מסופר כי לבוף הגיע עם חבר לבר ה"סינמה האוס" בוונקובר, שם פגש את התוקף. עדיי ראייה מספרים כי השניים החלו להתווכח בתוך המועדון, כשהסיבה לוויכוח לא ברורה, ובשלב מסוים התבקשו על ידי המאבטחים לצאת החוצה.

עוד על פי עדי ראייה: בשלב מסויים של התגרה, החבר של לבוף ניסה להפריד בין השניים, כשהוא קורא לעברו: "אתה חייב לשמור על פרופיל נמוך עכשיו!".

כזכור, שייה הוציא לעצמו רפיוטיישן של בחור שובב, אחרי שפלט במסגרת ראיון שהיו לו סטוץ עם מייגן פוקס הלוהטת על הסט של "רובוטריקים", וכן, זה כנראה היה בתקופה בה היא הייתה מאורסת למי שהיום הוא בעלה, בראיין אוסטין גרין (המוכר יותר כדיוויד סילבר). אנחנו מקווים שהוא התעסק גם עם החברה של הבחור מהבר. אחרת מגיע לו.

לוואלה! סלבס יש חגורה שחורה, אל תתעסקו איתה.

  • עוד באותו נושא:
  • שייה לבוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully