וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צליל סלע תייצג את ישראל בתחרות יופי

וואלה! סלבס | צילום: גיא הכט, יחצנים

17.10.2011 / 16:37

קראתם נכון: צליל סלע, פליטת 'הדוגמניות' נבחרה לייצג את ישראל בתחרות יופי שתתקיים בסין. וואלה! סלבס לנצח סגנית שניה

וואלה! סלבס מקווה שכולכם לבשתם היום בגדים בצבעי דגל הלאום כי זהו יום חג למדינת ישראל- אבל לא מהסיבות שאתם חושבים. צליל סלע, פליטת "הדוגמניות" ולנצח הצ'ילבה של שרון אלכסנדר נבחרה לייצג את מדינת ישראל בתחרות יופי קיקיונית בעלת השם הקליט: "מיס טוריזם קווין של השנה אינטרנשיונל 2011". את הדרכונים אתם מוזמנים להפקיד ביציאה מהאייטם. לפי יודעי דבר, מטרת התחרות היא לקדם ולייצג את ישראל כמדינה תיירותית ולהפגין אהבה ואחווה בין נשים צעירות, יפות ומצליחות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תתחילו לשנן: "מיס טוריזם קווין של השנה אינטרנשיונל 2011"./מערכת וואלה!, צילום מסך

לצורך ייצוג הולם של מדינתנו הזעירה, סלע הצעירה, יפה ומצליחה הצטיידה לה בשמלות ערב מביתו של דני מזרחי ובבגדי ים שנשלחו במיוחד על ידי האנשים הטובים בגוטקס. רגע לפני היציאה לשדה התעופה, סלע התייצבה לסשן צילומים בבגדים הנבחרים ותרגול צעידות עם כוהנת מסלולים ידועה. חגי רקוביץ, הסוכן של סלע ומי שבחר אותה לתחרות: " צליל נבחרה עקב היותה בחורה ישראלית שורשית ואמיתית עם ערכים ישראלים אני בטוח שצליל תייצג את ישראל בתקופה קשה זאת בצורה הטובה היפה הטובה והנעימה ביותר".

למי שהספיק לשכוח, רק לאחרונה שמה של סלע נקשר באירוע אחר, סכסוך עם השחקן שרון אלכסנדר, אשר הגדיל וכתב עליה שיר משפיל בפייסבוק.
שרון אלכסנדר, רוצה לברך את צליל?
"לא תודה".

וואלה! סלבס רוצה שלום עולמי, להאכיל את הרעבים ולשבת לדינר עם בר רפאלי, אבל משום מה היא לעולם לא מצליחה לעבור את שלב בגדי הים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תתחילו לתרץ: כולם אנטישמים!/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • צליל סלע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully