וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי מגלה: כך תתחיל עם סופרמודל

שירות וואלה! סלבס

17.10.2011 / 12:39

תמיד רצית להביא לחבר'ה בת זוג שהיא גם סופרמודל? ובכן, עכשיו אתה יכול. בר רפאלי הסכימה בטוב ליבה לפרגן לך את שורת ההתחלה האולטימטיבית שלה. אבא של וואלה! סלבס סתם גנן

אם נודה על האמת, רוב הזכרים שוואלה! סלבס מכירה מבלים את חודשי הקיץ ברונדלים על חוף הים תוך שהם משהקים לאוויר העולם תהיות קיומיות א-לה "זה כאב כשנפלת?" בואכה "אבא שלך חבלן?" ושות'. אז בר רפאלי, בחורה רחומה וטובת לב שכמותה, החליטה להציל את המין הגברי מעליבותו ובראיון לאתר "סלבס.קום" הסכימה לגלות את אחד הסודות הכמוסים ביותר בתעשייה: איך מתחילים עם סופר מודל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבא שלך גנן? בר רפאלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתקווה שאתם יושבים, כי הנה זה בא: לפי מדריך בר רפאלי לערס המתוחכם, כאשר נתקלים בסופרמודל תחילה יש להמתין, אין צורך לתקוף ישר. רצוי להתבונן באסופת הגנים המשובחת הזו ולחכות עד שזו תואיל בטובה להתעסק עם הטלפון הנייד (או הבלקברי, במקרה של בר). כאשר המודליסטה, אשר עם קצת מזל תרעה לבדה בשדה השופינג המזדמן, יש להסתער עליה ולעדכן במספר הטלפון שלך. ככה סתם, משום מקום. "הדוגמנית תסתכל עליך במבט של 'מה אתה עושה??'" בר מסבירה, אבל אז מגיע הטוויסט בעלילה: על הערס המתעניין להנחית את הפאנץ' המתבקש ולשאול בתמיהה: "רגע, את לא רושמת את הטלפון שלי?". לא ברור למה, אבל רפאלי מבטיחה לכם שהשורה הזו תעבוד.

וואלה! סלבס מעדיפה שהמחזרים שלה ירכשו עבורה בקבוק מואט וילכו לחפש אם היא במקום אחר. ביוש.

איך אתם הייתם מתחילים עם סופר מודל? ספרו לנו בפייסבוק

ובינתיים, זהבה בן מחליפה את הציצי

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully