וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב "סטארטרק" יוצא מהארון

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - ettyImages

17.10.2011 / 10:25

זאקרי קווינטו, הכוכב הסקסואלי של "גיבורים" ו"סטארטרק" יצא מהארון בראיון ל"ניו יורק מגזין", ואחר כך כתב בבלוג שלו שעשה את זה כמחווה לנער הומו שהתאבד. וואלה! סלבס מצעד הגאווה

זאקרי קווינטו (34), השחקן החתיך שמוכר לכם אולי בתור מי שגילם את דמותו של 'סיילר' מ'גיבורים' או הגרסה המודרנית של 'ספוק' מהסרט "סטארטרק", החליט לפרוץ מהארון ולספר לעולם שהוא בכלל גייז.

הבשורה המרטיטה נחשפה במהלך ראיון ל"ניו יורק מגזין", שם קווינטו דיבר על עבודתו בשמונת החודשים האחרונים, במחזה Angels in America ("מלאכים באמריקה" בתרגום חופשי), אשר עוסק במגיפת האיידס. קווינטו מגלם בהצגה את דמותו של לואי, גבר הומוסקסואל אשר בן הזוג שלו גוסס ממחלת האיידס, מה שהצית את השמועות לגבי הזהות המינית שלו, שהשתוללו גם ככה, בלי עזרת התפקיד.

קווינטו לא רגיש צורך להסתיר את דבר הנטייה המינית שלו עוד וזרק את הפצצה ממש ככה סתם, כדרך אגב כשסיפר שהתפקיד היה "מאתגר ביותר", ועל הדרך הוסיף: "בתור גבר הומו, אני חושב שיש עוד הרבה עבודה לעשות בנושא". גבר הומו? גבר גבר.

העלילה ממשיכה: מספר שעות אחרי שהידיעות אודות זהותו המינית פורסמו, הקליד קווינטו הודעה באתר הרישמי שלו, בו כתב כי היציאה מהארון נעשתה למענו ולזכרו של ג'יימי רודמאייר, נער שהתאבד אחרי שספג הצקות בבית הספר בגלל נטייתו המינית. "לאור המוות של ג'יימי הבנתי שלחיות חיים כהומו מבלי להצהיר על זה - זה פשוט לא מספיק בשביל לעשות שינוי משמעותי". ספרו זאת מיד לליידי גאגא וגל אוחובסקי.

שיואו, נטייה מינית זה הכי פאסה, וואלה! סלבס אינטרסקס.

גיבורים 4. yes
הכי גיבור. קווינטו מתוך "גיבורים"/yes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully