וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויטני יוסטון שוב מסתבכת

שירות וואלה! סלבס | צילום: AP

16.10.2011 / 17:06

אחרי הסמים והאלכוהול, וויטני יוסטון שוב מאבדת את זה, הפעם במהלך טיסת פנים. הזמרת סירבה לחגור חגורת בטיחות וכמעט נזרקה מהמטוס. וואלה! סלבס ריהב

לא ממש ברור מה עבר על וויטני יוסטון בסופ"ש האחרון, אשר גרם לה להיות כל כך מרירה וכעוסה. הזמרת עלתה על טיסת דלתא מאטלנטה לדיטרויט והתמקמה במקומה היוקרתי. כאשר הדיילת עברה בין הנוסעים וביקשה שיחגרו את חגורת הבטיחות שלהם, הודיעה הזמרת שהיא לא מתכוונת לחגור שום דבר.

הדיילת ניסתה להסביר לה שזה חשוב ושאם לא תחגור את עצמה, המטוס לא יוכל להמריא, אך הזמרת החליטה שהיא לא חוגרת את חגורת הבטיחות ושום דבר לא יצליח לשכנע אותה אחרת. הדיילת לא נשארה חייבת והודיעה ליוסטון שתמתין כמה רגעים כי איש הביטחון שאמור לבעוט אותה מהמטוס כבר בדרך. או אז נזכרה הזמרת להירגע ולרתום את עצמה למושב.

מקורב לוויטני מיהר והודיע שהיא לא היתה מסוממת חלילה או שיכורה, היא אפילו לא שתתה על המטוס, אלא פשוט היתה מותשת ועצבנית, ולא שמה לב למעשיה. הדובר הרשמי של יוסטון העדיף לא להגיב על האינסידנט.

וויטני יוסטון, טקס הגראמי 2000. Scott Gries, GettyImages
שיואו מה יש לך את?/GettyImages, Scott Gries

למי שהספיק לשכוח: רק באוגוסט האחרון, שחקן הקולנוע הצרפתי, ז'ראר דפרדייה, התעצבן על שנאסר עליו ללכת לשירותים רגע לפני ההמראה והטיל את מימיו ככה סתם באמצע המטוס, מול עיניהם ההמומות של שאר הנוסעים. מאוחר יותר הוא התנצל, אך זה כבר היה מאוחר מדי.

הצרות של ויוטני התחילו הרבה לפני בעיית השלפוחית הרגיזה של דפרדייה: מאז תחילת שנות ה-2000 נראה כאילו וויטני ירדה מעט מהפסים, תחילה התאשפזה במכון גמילה, לאחר מכן חזרה שוב לצרוך סמים ואלכוהול באופן סדיר ולקינוח אפילו סיפרה בראיון לדיאן סוייר כי היא אינה רוכשת לעצמה סמים מסוג קראק. וכן, יש לה הסבר הגיוני לזה, "קראק זה זול, קראק זה יאק!". שירה צרופה.

וואלה! סלבס מתמכרת רק לפחמימות מורכבות ורבה עם דיילות רק כשהן לא עושות שפם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully