וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהיא גרינר: "איים רדי טו גו להשקות!"

מערכת וואלה! סלבס | צילום: ברק פכטר

16.10.2011 / 12:19

אחרי חופשת מולדת בלה לה לנד המרוחקת, האישה והתופעה ליהיא גרינר שוב איתנו. בתכנונים: השקות, השקות ועוד קצת השקות. וואלה! סלבס סו אקסייטד

ברק פכטר

עריכה: בת גולן

אחרי ניתוק כפוי לטובת ביקור מולדת בארצות הברית, מיז ליהיא גרינר שוב החתימה דרכון בישראל. הסנסציה הבלונדינית עברה את שערי נתב"ג בשבוע שעבר, וכרגע היא מתכננת להשתלט שוב על העיר, החל במסיבת יום ההולדת שהיא מתכננת לערוך מחר בערב במועדון "החתול והכלב" ועד שלא תוכל לעמוד יותר על עקביה.

"היה מאוד כיף להיות עם המשפחה ולראות את האחיינים שלי, אבל מה זה התגעגעתי לארץ! איים סו הפי טו בי בק!", נשפכה הבלונדה. אל תתבלבלו, גם כשהיא הייתה בחו"ל לא התרחקה גרינר מהמצלמות. כולנו זוכרים את הסרטון באתר הרכילות Tmz שהכתיר אותה כ"התשובה הישראלית לסנוקי", וחוץ מזה, גילמה גרינר תפקיד אופי בקליפ של אליסה שארפ (לשעבר שפרגה, פליטת "כוכב נולד"), שהקליטה שיר באנגלית בשם "Boy Toy". "אני מכירה את בעלה אז הוא ביקש ממני טובה", הסבירה הבלונדה את השתלשלות העניינים. "היא מנסה להצליח בחו"ל ואני צריכה את זה בשביל הרזומה שלי בתור שחקנית". ומה היא מתכוונת לעשות בארץ? חוץ מלעבוד על כישורי המשחק - חפשו אותה בהשקה היח"צנית הקרובה למקום מגוריכם, "אני כל כך התגעגעתי. אני מה זה מבואסת שפספסתי המון. אבל יאללה, אני מוכנה- איים רדי טו גו להשקות!".

וואלה! סלבס לא תצלם אותך עד שלא תעבירי לה את כל השוקולדים מהדיוטי, שמעת?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully