וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות ראשונות: אפרת גוש ויוסי מרשק ביחד

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

16.10.2011 / 10:59

קבלו תמונות ראשונות של הזוג הטרי והלוהט אפרת גוש ויוסי מרשק, שיצאו לעשות קצת לאבי דאבי באחד הברים בעיר. וואלה! סלבס עושה רק אאוטינג

הזוג המתהווה, אפרת גוש ויוסי מרשק זכו בחג האחרון לתענוג המפוקפק השמור רק לסלבס: צילום פפראצי ראשון. השניים יצאו לדייט מוקדם בבר "טפאלה" בקינג ג'ורג' וישבו על הספסלים בחוץ ביחד עם הבמאי יובל שפרמן (בעלה של לירון וייסמן), כשהם מתלטפים מול פרצופם ההמום של העוברים ושבים בצורה שאינה משתמעת לשני פנים (אלא אם כן אתם אוהבים לחפון את אחוריהם של הידידים שלכם על בסיס יומי). כשצלם פפראצי עבר והבזיק מולם, הזוג מיד הוריד את הידיים זה מזו וניסה להסתתר, אבל כשעבר זעם, הזמינו השניים עוד צ'ייסר וחזרו לחפון איברים להנאתם.

אפרת גוש , יוסי מרשק , יובל שפרמן. ניר פקין
מה? אתה מצלם? אפרת גוש מרוכזת בבירה ויוסי מרשק תופס מרחק/ניר פקין

כזכור, גוש (28) נפרדה בסוף אוגוסט מהשחקן והמנחה ההורס ירון ברובינסקי, אחרי זוגיות צמודה שנמשכה קצת יותר משנה, ואף כללה מגורים משותפים. ברובינסקי סיפר בראיון חג לוואלה! תרבות שהוא הרגיש שבור אחרי הפרידה, שהגיעה דווקא בשנה שנחשבה מוצלחת מאוד מבחינת הקריירה שלו. מרשק (42) היה נשוי בעבר לאמביציה הבלונדינית מיה דגן, ממנה התגרש לפני כחמש שנים אחרי שנתיים של נישואים.

וואלה! סלבס תצא אתכם לדייט ואולי תסכים שתחפנו אותה רק אם תזמינו לה צ'ייסר.

אפרת גוש , יוסי מרשק , יובל שפרמן. ניר פקין
אם לא נסתכל על המצלמה, לא באמת ייראו אותנו. גוש ומרשק מתרגלים הסוואה/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully