וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי תורג'מן מצטלם לסדרה בניו יורק

מערכת וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

10.10.2011 / 17:37

מתברר שאיתי תורג'מן ואושרי כהן באמת בלתי נפרדים. לאחר שעשו שמח בעונת ה VIP של "הישרדות", השניים ישתפו פעולה שוב. הפעם בסדרה חדשה על צעירים בניו יורק. וואלה! סלבס הימיגריישן

לאחר שפורסם כי אושרי כהן ויובל שרף ישתפו פעולה בסדרה חדשה על ישראלים שעובדים באופן בלתי חוקי בניו יורק, קבלו את הליהוק החדש של הסדרה: איתי תורג'מן.
כנראה שגם יוצרי הסדרה, שוקי בנאים, אלעד חן ואוהד זקבך (יוצרי "אורים ותומים"), הבינו שעם כל הכבוד לכהן, הליהוק לא יהיה מושלם אם תורג'מן לא יצטרף לקרנבל. הצילומים, שיתרחשו בעיר ניו יורק, יתקיימו במהלך שנת 2012.

כזכור: גם כהן ותורג'מן הבחינו בכימיה המופלאה ביניהם, אז בנוסף להיותם שותפים לדירה, השניים גם חברו זה לזה במישור העסקי ונכנסו כשותפים באיזה מועדון לילה בעיר. כאילו לא דיי בכל הביחדנס הזה שלהם, אושרי ואיתי החליטו לשתף פעולה שוב, ולחתוך יחדיו למספר חודשים על אי בודד בתאילנד, לטובת צילומי עונת ה-VIP של הישרדות. לא ממש ברור אם השניים חזרו לארץ יחדיו, אבל מה שבטוח זה שמהאי הבודד, תורג'מן חזר עם הפתעה בלתי צפויה, זוגיות טרייה. הבחורה הלוהטת שהצליחה להיכנס בין הגברברים השחומים היא אנה ארונוב.

וואלה! סלבס נסעה לחו"ל ומכרה את גופה מדלת לדלת. המיזם העסקי כשל.

אושרי כהן חוגג יום הולדת עם איתי תורג'מן, TLV, ינואר 2010. אביב חופי
בלתי נפרדים - הפעם בניו יורק/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully