וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרומן הסודי של בשבקין ושרית גומז

דודי טל | צילום: אילוסטרציה

11.10.2011 / 0:02

הרבה לפני ששרית גומז הגיעה לחפש אהבה בסדרת הדייטינג של קשת, "שלוש", היא טיפחה זוגיות של חצי שנה עם השורד נתן בשבקין. וואלה! סלבס חיה בריאליטי

אין ספק שהרבה גברים יכולים רק לקנא ברזומה של האקס-שורד, נתן בשבקין. לא רק שהוא יצא עם פליטת "היפה והחנון" סהר שורש, ועל הדרך הספיק להשתעשע עם מתמודדות "הדור הבא 24/7" איילת נוח ולינוי ששון, עכשיו מתגלה, כי בעברו הוא גם חלק ארוחות רומנטיות עם שרית גומז, שבימים אלו מחפשת אהבה על מסך הטלוויזיה, כחלק מטריו הבנות של התוכנית "שלוש", לצד קים בוסי והדוגמנית לשעבר מיה רובין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להסתדר בשלשות. גומז ובשבקין/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז הנה הפרטים: בשבקין (32) וגומז (30) יצאו לפני עשר שנים, למשך חצי שנה מתוקה. הוא היה בזמנו קצין במג"ב והיא הייתה רק חיילת. על פי מקורבים לשניים, הייתה ביניהם אהבה, אבל מה שהפריע, הייתה דווקא הקריירה הצבאית של בשבקולס - הוא היה קצין מורעל שהקדיש את כל זמנו לצבא, והיא רצתה שיקדיש את הזמן שלו בשבילה, ובסופו של דבר אמרה לו 'ביוש'.

רוצים לדעת למה עידו רוזנבלום ויונית לוי בפאניקה?

כל הרומן התרחש כמובן, לפני שפגשה גומז את בעלה, דני גומז ז"ל, שנהרג במלחמת לבנון השנייה, בזמן שהיתה בחודש הרביעי להריונה. כיום מחפשת גומז אהבה בתוכנית "שלוש", בעזרתו של אסי עזר.

- בשבקין, הם היו האוהבים הצעירים?
"כן, זה נכון".

וואלה! סלבס היא גם קצינה וגם ג'נטלמנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully