וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: האושפיזין הכי לוהטים שביקרו בסוכתנו

אורחים זה דרעק. הם משאירים טינופת ולא תמיד מביאים מתנות. וואלה! סלבס מניחה בצד את המיזנטרופיה ועוברת שוב על רשימת האושפיזין שעברו השנה אצלה בסוכה

פאמלה אנדרסון

מי את? כוכבת עבר עם דדיים משובחים וחוש משחק מביך, שכל תפקידה בעולם זה לזנק בין ריאליטי אחד למשנהו, משל היתה נתן בשבקין.

למה באת? פאמלה אנדרסון הגיעה לארץ לא פחות מפעמיים המתלהבת. הסיבוב הראשון שלה היה לטובת תפקיד השופטת האורחת בצילומי "רוקדים עם כוכבים" וחמישה חודשים אחרי טסה לארץ הישר מברזיל על מנת להצטלם לקמפיין הלבשה תחתונה מקומי, שם פרגנו לה חזייה במידה E70.

מה הבאת? כצפוי, אנדרסון לא הגיעה בידיים ריקות וכשירדה מהמטוס חבקה בזרועותיה את מנכ"ל הארגון ההומניטארי PETA וסגנו. כאילו לא דיי בזה הבלונדה סחבה עמה אג'נדה אנטי פרוותית וטחנה המבורגרים צמחוניים כאילו אין מחר.

תבואי שוב? עם כל הדרישות שלה לתאורה בהירה ומיוחדג'ת שתקיף כל עדשה שתצלם אותה, וואלה! סלבס מקווה שהיא ממש לא תטרח לחזור. עיקום הפרצוף שלה מול כל צלם פפראצי והדרישה לא ללרלר איתה על פרשת הקלטת הלוהטת שלה גרמה לוואלה! סלבס למרמרת נפוצה.

מסיבת עיתונאים עם פמלה אנדרסון לקראת רוקדים עם כוכבים. אביב חופי
חוץ מאג'נדה, הבאת איתך גם משהו אכיל? סטייק?/אביב חופי

שאקירה

מי את? זמרת מוכשרת עם אילן יוחסין שעושה לנו רגשות מעורבים.

למה באת? באופן דיי מפתיע, שאקירה לא הגיעה לארץ על מנת למלא אצטדיונים או לחיות חיים של פופ סטאר, אלא בעיקר כדי לבלות עם חבורת קשישים בוועידת הנשיא השלישית. מה הקשר בינה לבין שלום עולמי? ובכן, הזמרת נחתה פה עם טייטל שגרירת יוניצ"ף וכחלק ממאבקה למען חינוך לכל ילדי העולם.

מה הבאת? לא יותר מדי. הזמרת שבילתה בארץ מספר ימים לא פיזרה שום גלאם בביצה המקומית. בזמן שוואלה! סלבס תרה אחריה בהשקות, מסיבות נחשבות ומסעדות גורמה, הכוכבת הלבנוניתהעדיפה לפקוד מתי חולים, מחתנות פליטים, בתי ספר ועוד מיני אטרקציות לא זוהרות בעליל.

תבואי שוב? כנראה שלא. זאת אומרת, היא הכי היתה רוצה, אבל אחרי שנשיא המדינה, שמעון פרס קרא לה "שאריקה" במקום שאקירה.

שאקירה ושמעון פרס במסב"ע בבנייני האומה בירושלים. עומר מירון
אז את באה לפה הרבה? שאריקה?/עומר מירון

שרה סילברמן

מי את? קומיקאית יהודייה, לא יפה במיוחד ולא מגניבה במיוחד, שהצליחה לעצבן כמעט כל דבר על הפלנטה, אבל עם פרס "אמי" שמוכיח שהיא הדבר הכי לוהט בעולם.

למה באת? בניגוד לשאקירה ששיחקה אותה דיפלומטית בוועידת הנשיא, שרה סילברמן שהוזמנה גם היא לוועידה הממלכתית, ממש לא הרגישה צורך להרשים אף אחד וויתרה על טייטל רשמי ומפונפן. בלו"ז של הכוכבת בת ה-42 ניתן היה למצוא טיולים בתל אביב, בילויים והופעה יקרה ועמוסת סלבס אחת.

מה הבאת? בדרך כלל כששרה סילברמן מגיעה לביקור, היא מביאה עמה הפתעה מטורפת, לג'ימי קימל למשל היא הביאה שיר הלל שכותרתו: "אני מזדיינת עם מאט דיימון":
לארץ משום מה, סילברמן לא הביאה עמה שום שיר או מחווה מרגשת. בעיקר חיוך מסנוור ואת הזכות לצלם אותה פפראצי ברחבי תל אביב.

תבואי שוב? וואלה! סלבס מתה שסילברמן תבוא לעוד ביקור בארץ. לא ממש אכפת לה שכרטיס להופעה עולה כמו חשבון חשמל, לא ממש מלחיץ אותה שזאתי מסתובבת בוועידות משמימות, הכי חשוב שתענה לסלולארי ותסכים להיפגש ללאנץ' בבראסרי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קטעים איתך, תישארי. אורי גוטליב, סילברמן ומעיין בלום מבלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'סטין ביבר

מי את? זאטוט קטן, בלי קול מדהים אבל חמוש בפנים של מלאך וכישרון להטיל ביצי זהב בקצב מסחרר.

למה באת? ג'סטין ביבר, אולי אחד הכוכבים הכי שווים על הפלנטה שלנו, הגיע לארץ במסגרת סיבוב ההופעות העולמי שלו.

מה הבאת? הדבר היחיד שג'סטין ביבר הביא לישראלים, זה עצבים. המינימייזר החיוור חש את עצמו מי יודע כמה ושכח שהוא הגיע כדי לקדם את עצמו. כך שבזמן שכוכבים אחרים עובדים בלהיות נחמדים לצלמי הפפראצי, הזאוטוט השדוף העדיף שלא להצטלם וסיפק שלל תחבולות שהערימו על צלמי הפפראצי המקומיים. בשיא הביקור הביבר הספיק לשחק כדורסל בבית ספר בצפון תל אביב, לבקר אצל רופא שיניים מקומי, לנהוג על אופנוע (וכמעט לדרוס צלם שעמד בדרכו) ועוד.

תבואי שוב? אל. באמת. אל.

ג'סטין ביבר. שוקה כהן
מטיל ביצי זהב. ביבר משחק כדורסל בתל אביב/שוקה כהן

מארק רונסון

מי אתה? המפיק המוסיקלי הכי מוכשר בעולם, שהמציא את איימי ווינהאוס ואדל והצליח להפיח רוח חיים בבוי ג'ורג'.

למה באת? הכנופיה של מארק רונסון הגיעה לביקור בארץ רגע אחרי המוות של איימי ווינהאוס, ושנייה לפני החתונה שלו בדרום צרפת. אממה, בניגוד לפאסון המגה מגניב של החבורה, הדרישות שלהם היו של סופר סטארז וכללו מקלחות פרטיות מאחורי הקלעים, אספקה שטופת של משקאות אנרגיה, ממתקים ועוד.

מה הבאת? במקום להביא את אדל או אחת מהחברות המהממות שלו, רונסון בחר להביא עמו את בוי ג'ורג' המתישה בגברים.

תבוא שוב? אפשרי. רונסון לא היה מהאורחים המציקים שבורחים מצלמים ועושים חיים קשים לכתבים. הוא ידע בדיוק איך מגיעים למספר ימים, לא עושים כאב ראש לכתבי הרכילות וחותכים החוצה בזריזות. לזכותה של התעשייה יאמר שאף אחד גם לא יצא מגדרו כדי למצוא את הרונסון החביב.

מארק רונסון. שוקה כהן
קח בחזרה את בוי גו'רג' ואל תחזור בלי אדל!/שוקה כהן

ליאונרדו דיקפריו

מי אתה? שחקן עבר השווה מיליונים ועדיין רלוונטי בעיקר בזכות היותו נכה רגשית שלא מצליח להשחיל טבעת על שום אצבע מחוטבת בה הוא נתקל. כולל בר רפאלי שלנו.

למה באת? לא ברור. אחרי ביקור הבלהות של ליאונרדו דיקפריו בתחילת 2007, אף אחד לא האמין שהשחקן ההוליוודי יחזור לסיבוב נוסף על כרכרתנו הרעועה. אבל סורפרייז! מתבר שהצלקת בנשמתו העדינה של השחקן לא היתה עמוקה כפי שחשדנו וזה החליט לפנק את הזקפה הלאומית שלנו בעוד ליטוף אחד. הפעם, במקום לאפסן את אחוריו המטופחים בחוילתה של משפחת רפאלי בהוד השרון, הליאו שכר לעצמו חדר בבית מלון על הטיילת ויא לתור את הארץ כשהוא חמוש בכובע מצחייה ופאסון של דני דין הנעלם.

מה הבאת? כאב ראש! רק כאב ראש. כצפוי הביצה המקומית נכנסה לסחרחרת וצלמי הפפראצי עבדו מסביב לשעון על מנת להתארגן על תמונת פפראצי אחת של ההוליוודי המרגש. הוא מבחינתו פחות התלהב מהקונספט וסגר עם עצמו על דיל שעיקרו: לא מצטלם ושיתפוצצו כולם.

תבוא שוב? רצוי שלא. רק אם זה בשביל לבקש את ידה של בר! אחרת אל תטריח את עצמך. גוי.

אשטון קוצ'ר ודמי מור

מי אתם? הזוג הכי משעמם עלי אדמות: לכאורה סיפור מהאגדות בו קוגרית פוגשת עולל על חלב על השפתיים, שואבת ממנו כל רצון לחיות ואז מתלוננת כשהוא מתנשנש עם נערות שלא שותות בוטוקס במקום מים.

למה באת? הרומן של הזוג הבעייתי קוצ'ר-מור עם מדינת ישראל החל לפני כשנתיים, אז הפציעו בארץ לצדן של מדונה, רוזי אודנל ודונה קארן לטובת השתתפות באיוונט של מרכז הקבלה. בתחילת השנה שוב נחתו השניים בארץ , הפעם לטובת השתתפות בכנס של בזק אקספו.

מה הבאתם? לצערנו הרב השניים האלה לא הביאו שום דבר מעניין. במחשבה שניה, באחד מרגעי השיא של הביקור המשמים שלהם דווח כי מיקי בוגנים נבחר לעצב את שערה של השחקנית המהוללת - אז אולי בכל זאת הם הביאו משהו, טעם טוב.

תבואו שוב? למי אכפת? השניים האלה היו אורחים משעממים שלא פרגנו שום צונאמי של התרגשות בביצה המקומית, גג שפריץ קטן בעין. מזל שאשטון נזכר שהוא צעיר ופוחז והחל להשתולל עם בנות עשרים ומשהו בג'קוזי בווגאס, מה שגרם לזוגיות הזו להיות קצת יותר מעניינת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם אתם מפהקים? אשטון ודמי בתל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully