וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכש החדש של קים קרדשיאן ויאיר לפיד

וואלה! סלבס

6.10.2011 / 0:02

מסימני המיתון: לכבוד החגים יאיר לפיד פינק את עצמו בג'יפ חדש בעלות של 360 אלף שקלים. אל תתלהבו, קים קרדשיאן התחדשה בפרארי כמעט באותו המחיר, רק בדולרים. וואלה! סלבס קורקינט

בזמן שכולם מדברים על יוקר המחייה בישראל ונלחמים על כל גביע קוטג', יש מי שמרשה לעצמו לצאת למסעי קניות מעוררי קינאה. אחד כזה הוא יאיר לפיד, שמאס ברכב ה-BMW המפואר שלו והחליט להתחדש בארבע גלגלים מפוארים היישר מהניילון. לצורך הרכישה המפנקת, גייס המנחה של המדינה כמה מאות אלפי שקלים (360 אלף, אם להיות מדויקים), ומצא את עצמו רובץ מאחורי ההגה המענג של ג'יפ ניסן מורנו מנצנץ.

אל דאגה, יאיר הוא לא היחיד שקנה לעצמו מתנה לכבוד השנה החדשה. כמה אלפי קילומטרים מהמגיש המסוקס, בפקק אחר לחלוטין, אי שם בניו יורק, יושבת לה גם קים קרדשיאן, הטראשית הלוהטת, מאחורי ההגה החדש והנוצץ של הצעצוע החדש שלה. ממש כמו לפיד, גם כוכבת הטלויזיה האמריקאית חשקה בגלגלים חדשים, אז במקום להתארגן על איזה רכב היברידי ידיותית לסביבה ולא מנקר עיניים, א-לה ליאונרדו דיקפריו, מחנה הקרדשיאן את אחוריה המפוארים במושב העור המרגש של פרארי לבנה. שווי התענוג: 270 אלף דולר, שזה משהו באזור המיליון שקל. כסף קטן, כן?

וואלה! סלבס עדיין עוצרת טרמפים עם שלט קטן וחצאית עם שסע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיה טוב זאתי. קרדשיאן והצעצוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully