וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ליאונרדו דיקפריו ובלייק לייבלי נפרדו

שירות וואלה! סלבס

4.10.2011 / 17:40

לידיעת הגולשת בר רפאלי: העין שעשית לליאונרדו דיקפריו ובלייק לייבלי עבדה, ועכשיו המגזין "אס וויקלי" מדווח כי הזוג נפרד סופית. וואלה! סלבס ריבאונד

על פי המגזין "אס וויקלי", ליאונרדו דיקפריו (36) והריבאונד שלו, כוכבת "אחת שיודעת" בלייק לייבלי (24), חתכו אחד מהשנייה אחרי חמישה חודשים של ביחדנס מסביב לגלובוס. המגזין טוען כי יחצ"ניהם של שני הכוכבים אישרו להם את הפרטים. רגע, אולי זה מה שהיה כתוב בפתק שבר רפאלי שמה בכותל?

בואו לחגוג יחד בר בעמוד הפייסבוק שלנו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה, כבר נגמר? בלייק וליאונרדו רוכבים על אופניים בניו יורק/מערכת וואלה!, צילום מסך

פלאשבק: בלייק וליאו נצפו לראשונה ביחד בפטסיבל קאן, רק שבוע אחרי שפורסם כי הוא ורפאלי נפרדו. צהובוני העולם חגגו על הקשר החדש שהתפתח ברביירה הצרפתית, בזמן שבר נמצאת שם גם וצועדת על השטיח האדום סוליקו (מה שגרם לאנשים סביבה לתהות האם היא נואשת).

זוהי לא הפעם הראשונה בה הצהובונים מדווחים על פרידה של הזוג הבלונדיני. בחודש יוני דיווחו הצהובונים על פרידה של הזוג, אחרי שליאו נצפה מסתובב בניו יורק עם דוגמנית פולנייה. אבל למרות חרושת השמועות, השניים הוכיחו שהם רציניים ונצפו מחזיקים ידיים מסביב לעולם. לאחרונה אף היו דיווחים כי ליאו קנה לאהובתו מכונית חדשה, טבעת, וכי השניים צדו אחרי דירה משותפת בניו יורק. טוב, כנראה שזה כבר לא יקרה. אגב, בעוד הצהובונים מדווחים על הפרידה הטרייה של הזוג, צייצה רפאלי בטוויטר שלה: "נקמה? לא, אני עצלנית מדי. אני מעדיפה לשבת ולתת לקארמה לדפוק אותך". אאוץ'.

וואלה! סלבס מאמינה שתמיד יש עוד סיכוי לסקס עם האקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully