וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע אחרי הגמר: הזוגיות של מי החזיקה מעמד?

וואלה! סלבס | צילום אילוסטרציה: עדי אורני

4.10.2011 / 16:08

מתגעגעים אליהן? שבוע אחרי גמר "הדור הבא 24/7" הפיינליסטיות קרן, ליהי, דניאל ואורטל מגישות דו"ח מעודכן על הזוגיות, התהילה והחיים אחרי הריאליטי. וואלה! סלבס מחטטת

ליהי רום: "אנחנו כזה לאט-לאט, אבל מהר-מהר"

דו"ח מצב: "אני מנסה לנחות אחרי הגמר. החברים, המשפחה ובן גורמים לי לנחיתה רכה יותר".

דו"ח זוגיות: "אני ובן ביחד, והיינו ביחד כל יום מהרגע שיצאנו. הוא מחכה שהדירה שלו תתפנה (בן משכיר אותה בסאבלט), אז בינתיים הוא גר אצלי. הוא כבר היה אצלי במושב והמשפחה שלי מאוד התחברה אליו. אנחנו כזה לאט-לאט, אבל מהר-מהר".

דו"ח מציאות: "הרבה יותר קל להיות בחוץ. אנחנו יכולים להגיד אחד לשני דברים שחיכינו הרבה זמן בשביל להגיד אותם. יש לנו אינטימיות ואפשר לצאת סוף סוף לדייטים נורמליים. זה מאוד מקרב".

ליהי רום, בן זלץ. שוקה כהן
המשפחה מאשרת. ליהי ובן/שוקה כהן

קרן שחם: "הקשר שלנו אמיתי"

דו"ח מצב: "אני מנסה לחזור לשגרה. החיים שלי הם אותם חיים, חוץ מזה שכולם תומכים ומקיפים אותי".

דו"ח זוגיות: "ההתנהלות בחוץ שונה מההתנהלות שהייתה בבית וזה בסדר ובריא יותר לכולם. אנחנו ביחד בפרטיות שלנו ושומרים את העניינים שלנו לעצמנו. הקשר שלנו אמיתי אבל למי שטוען אחרת, אין לי מה לענות. שכל אחד יחשוב מה שבא לו".

דו"ח מציאות: "הרבה מתעניינים בי עכשיו. אני מנסה לתת לכולם תשובות נעימות ומקווה שהם מבינים שאנחנו בני אדם שרוצים את הפרטיות שלהם".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוצים פרטיות. קרן וגב/מערכת וואלה!, צילום מסך

דניאל טרקאי: "קשר מול המצלמות זה חד משמעית טוב יותר"

דו"ח מצב: "מוזר לחזור לשגרה ולצאת מההסגר בחזרה אל המשפחה והחברים. יותר מזה, אני יכולה להגיד שיש הרגשה של קרבה גדולה מאוד לחבר'ה שנשארו שם עד הסוף. עברנו תהליך ביחד והתרגלתי אליהם".

דו"ח זוגיות: "יצאנו לזוגיות בעולם האמיתי והכל נפלא. תתפלאו לשמוע, אבל הדבר הראשון שעשינו כזוג היה להגיע לוידאו-צ'אט בוואלה! אני לא מתייחסת לזה שמצלמים אותנו ונהנית מזמן האיכות שלי איתו".

דו"ח מציאות: "להתחיל קשר בכזו סיטואציה זה חד משמעית טוב יותר. עברנו המון ביחד אז אנחנו מסתדרים נהדר. הסמסים והטלפונים זה לא משהו שזר לנו, כי היינו כל הזמן עם סמארטפונים".

איתן אורבך, דניאל טרקאי. אביב חופי
הכל מהמם. דניאל ואיתן/אביב חופי

אורטל סולימן: "בודקים את הזוגיות"

דו"ח מצב: "נשארתי אותה אורטל כמו שהייתי, רק עם הרבה יותר אהבה ברחוב. הדבר היחיד ששונה הוא שאני מחפשת עכשיו דירה בתל אביב, כי קשה לחזור להורים אחרי כזאת סיטואציה".

דו"ח זוגיות: "אני ואורן אמרנו שאת הזוגיות שלנו נמדוד רק אחרי שנצא מהבית ובאמת זה מה שקורה. אנחנו בקשר טלפוני, ובימים הראשונים היינו יותר עם המשפחה אבל עכשיו אנחנו בפגישות יותר אינטנסיביות. שנינו הרבה יותר נינוחים, שלשום למשל נפגשנו וראיתי שבאמת היה לו ברק בעיניים. כרגע הוא לא טס ללונדון ואנחנו בודקים את הזוגיות".

דו"ח מציאות: "אני שמחה שנכנסתי לתוכנית, אחרת לא הייתי מכירה את אורן, אבל קשה לנהל זוגיות בבית סגור עם כל כך הרבה מצלמות וכל כך הרבה אנשים".

בואו להצביע - מי יהיה הזוג הראשון שיפרד?

וואלה! סלבס מנהלת זוגיות רק עם מצלמות, בייבי.

אורן הכט, אורטל סולימן. שוקה כהן
בודקים. אורן ואורטל/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully