וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילה אלמגור נלחמת בפינוי מאהל

4.10.2011 / 9:29

בזמן שהשוטרים והפקחים פינו את המאהל בתל אביב, תושבת אחת, העונה לשם גילה אלמגור סירבה להישאר אדישה ויצאה למאבק יחיד. וואלה! סלבס המוהיקנית האחרונה

תושבי השדרות בתל אביב התעוררו הבוקר למציאות חדשה, כזו נטולת מאהלים, הפגנות ומחאות חברתיות. בזמן שרוב השכנים שמחו לקבל את השדרה שלהם בחזרה, ישנה שכנה אחת, גילה אלמגור שמה, שלא ממש התלהבה מנוכחות הפקחים באזור.

אתמול (ב') בבוקר, בזמן שהפקחים הגיעו לשדרות בן גוריון בעיר על מנת לפנות משם את המאהל, אלמגור הבחינה שהפינוי הופך לאלים. אחרי שהתחילו לגרור את מוביל המאהל, יצאה השחקנית לעזרתו תוך שהיא גוערת בלובשי המדים: "אני מכירה אותו, הוא בחור נחמד". הפקחים לא ממש התרשמו מחוות הדעת של השחקנית המוערכת והמשיכו בשלהם. אך לא אלמגור תהיה זו שתוותר בקלות. בזמן שהכחולים פינו להם ברינה היא המשיכה בשלה: "הם היו כל כך נחמדים, לא הפריעו, למה אתם מפנים אותם?". הפקחים, שלא יכלו יותר להתעלם מהדיווה, עצרו הכל והסבירו לה שאחרי שסירב להתפנות אחרי שביקשו ממנו יפה, הם היו חייבים להשתמש בכוח. כלת פרס ישראל המשיכה להסביר להם מדוע הם צריכים לתת לילדים לעשות את שלהם, והתוצאה: הפקחים חייכו בנימוס וחתכו מהמקום.

וואלה! סלבס סירבה להתפנות מסייל בכיכר המדינה ופינו אותה עם דחפור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מתפנה! גילה אלמגור למען המוחים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully