וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירגון ופינוקים – הפרסום כגן עדן

מיהו האדיוט שעושה שלום לאשתו מאחורי הכתב בחדשות? זה שרוצה להיות מפורסם. והוא יודע למה. קבלו את כל הסיבות שבגללן שווה להיות מפורסם בארץ. וואלה! סלבס מגה סטאר

אם הייתם שואלים ילדים לפני 30 שנה מה הם רוצים להיות כשיהיו גדולים, התשובה הרווחת היתה: טייס. לעוף מעל העננים, לאסוף מבטים מתרשמים מהחבר'ה בשכונה, להתכל על כולם מאחורי משקפי השמש המגניבים, הטובות לטייסים וכל זה. היום יש להם חלום אחר לגמרי. ילדי ישראל רוצים להיות מפורסמים, לא משנה איך ובעבור מה.

מבחינתם, גם התואר "בעל הציפורניים המלוכלכות בעולם" יעשה את העבודה כל עוד הם יקבלו תמונה בעיתון או יזכו להגיד, "היי גיא". כמעט קל מדי לפתוח את הדיון על פליטת הריאליטי התורנית שחשפה פטמה עבור אייטם זניח במדורי הרכילות, ובכל זאת, הפרחה החושפנית בראי התרבות מבהירה: רבים מוכנים לעשות הכל כדי להיות מפורסמים, והם יודעים למה.

זה החלק הטוב. ומה הגיהנום בלהיות סלב?

מערכת וואלה! בפרויקט מיוחד: הדברים שתמצאו בגן עדן

מערכת וואלה! בפרויקט מיוחד: הדברים שתמצאו בגיהנום

מה זה סלקציה במועדונים

החדשות הרעות הן, שעדיין יש סלקציה בישראל. החדשות הטובות הן שאם השכלת להופיע בפרק אחד של תכנית ריאליטי שקר כלשהו, ככל הנראה לא תצטרך להמתין יותר מדי זמן בתור. אם בכלל. הסלקטור המרושע, זה שהתעלם מעשרות הממתינים בתור בשעה האחרונה, יחייך אליך ויזמין את כולם לפנות עבורך את הדרך ואפילו יפנק אותך בטפיחה על השכם כשתעבור. בתוך המועדון ימתינו לך ברמניות נרגשות שישמחו לפנק אותך בשתייה און דה האוס. אם אינך חפץ בבילוי עם יתר בני התמותה ופשוטי העם, אתה תמיד יכול לעבור לרבוץ במתחם הוי.איי.פי המבודד. ככל שרמת הפרסום עולה, כך גם מיקום הסלב בתוך המועדון. כך למשל, לא רבים יודעים שמי שלא יאה לו לבלות במתחם הוי.איי.פי, יוזמן להשתזף באור הפלורסנטים של המשרד המבודד יחד עם שאר האייליסטים. וואלה! סלבס היתה שמחה לספר לכם מה קורה שם במשרד, אבל חוק עזר עירוני קובע שמה שקורה במשרד, נשאר במשרד.

עדי הימלבלוי, איתי תורג'מן. אביב חופי
תמיד עוברים סלקציה. איתי תורג'מן ועדי הימלבלוי בכניסה למועדון/אביב חופי

כל יום הוא יום הולדת

לא באמת חשבתם שכוכבים גדולים מגיעים לאירועי יח"צ מתוקשרים לשם שמים, נכון? בזמן שמדורי הרכילות מדווחים על שקיות עמוסות בבשמים, הנחות מפליגות ושאר פינוקים, הכיף האמיתי מסתתר בחבילות שנשלחות אל המפורסמים הביתה. ביציאה מפרמיירה סביר להניח שתיתקלו בפליט ריאליטי כזה או אחר, כשהוא אוחז באיזו מתנה מטופשת וחביבה שחולקה גם לעיתונאי, כדי שירגישו טוב עם עצמם, אך כשאותם פליטי ריאליטי מגיעים הביתה, לרוב ממתינה להם שם חבילת שטרות מפנקת, או מתנה יוקרתית. רק בשנה האחרונה זכו חלק מהכוכבים הישראלים החדשים והוותיקים להתפנק בחופשות יוקרתיות, ספות וכורסאות לסלון הבית, מחשבים חדישים, גאדג'טים יוקרתיים, מכוניות נוצצות פלאס דלק חינם לשבוע שלם, בגדי מעצבים ועוד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ליהיא גרינר. אביב חופי
אה כן, משם היא לא יצאה עם שקית הפתעה, אלא עם מזוודה עמוסת מוצרים. ליהיא גרינר מלכת האירועים/אביב חופי

חשבון הפייסבוק שלך מעולם לא היה פופולרי יותר!

בזמן שאתם עסוקים בלהסיר תיוגים מביכים ולמצוא את התמונה המחיאה ביותר שתשמש אתכם בפרופיל הפייסבוק שלכם, הסלבס ממש לא בזה. אם אין להם בנמצא תמונה שצולמה בסטודיו, אחרי שעות של איפור, שיער והלבשה, תמיד יוכלו לחרוש על תמונת פפראצי שצולמה "ממש במקרה" על חוף הים. הם גם יודעים שכל סטטוס שיכתבו בפייסבוק, לא משנה כמה טיפשי, מיד יזכה לעשרות לייקים חנפנים ושלל תגובות "שיואו, איזה מעלף!!!" מחברים. כך, למשל, השחקן ההוליוודי ג'רד ליטו רשם בחשבון הפייסבוק שלו "אלוהה הוואי" וגרף לא פחות מ- 15 אלף תגובות ו- 27 אלף לייקים.

למה לשלם מחיר מלא כשאפשר לקבל הנחות סלבס?

יוקר המחייה והצדק החברתי הם נושאים פופולריים מאד בחודשים האחרונים. למרות שלא מעט סלבריטאים הביעו הזדהות עם המחאות השונות, כשזה נוגע אליהם, החיים הרבה יותר זולים ממה שהם מוכנים להודות. רשתות אופנה גדולות נוהגות לפנק סלבס ופליטי ריאליטי בלא פחות מ-30 אחוזי הנחה, פלאס מתנות ופינוקים על חשבון הברון. גם במסעדות הכסף של המפורסמים קונה יותר ובמחיר מנה אחת המלצרית הנרגשת תוציא ככל הנראה שתי מנות ראשונות, כוס שמפניה וקינוח על חשבון הבית. סלב שלא מסתפק בבגדים ומזון, יכול לפנק את עצמו ואת מקורביו בחופשות יוקרתיות בסוויטות עוצרות נשימה במחיר של חדר מעופש במלונית עלובה בדרום העיר. העם דורש וזה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכי כיף בחופשה על חשבון הברון. חיים ושגית רביבו חוגגים על חשבון ה.שטרן/מערכת וואלה!, צילום מסך

תמיד יימצא הפראייר שיעבוד בשבילך

תופתעו לגלות כמה רצון טוב וחביבות כללית יש בקרב אזרחי מדינת ישראל ברגע שהם באים במגע עם הסלב. המריר ביותר יהפוך למפרגן ברגע האמת של מפגש פנים אל פנים. ריטה נשאלה פעם אם לא קשה לה להיות כוכבת כל כך הרבה שנים, בתשובתה אמרה שהיא עובדת במקצוע בו כבר עשרים שנה כל אדם שהיא רואה רק מפרגן לה, מחבק אותה ונותן לה אהבה, אז לא רע לה. עם פרגונים אולי לא הולכים למכולת, אבל בהחלט יוצאים ממנה. אם אתם מפורסמים וקשה לכם להרים שקית, תמיד יבוא המרייר התורן שיסכים לסחוב לכם את הדברים, להחליף לכם גלגל ברכב, לשמור לכם חנייה שווה או אפילו סתם לתת לכם לעקוף בתור, ואתם יודעים כמה המקום בתור חשוב לנו.

  • עוד באותו נושא:
  • גן עדן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully