וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה לוי: "עוז זהבי יותר חתיך ממני"

יוני פרוים | צילום: דייב שחר

26.9.2011 / 15:49

אתמול הציגו כל כוכבי הפסטיגל את התלבושות, הדמויות והשירים לחנוכה הקרוב, אבל זה לא הסתיר את הויכוח המעניין באמת - האם יהודה לוי יותר חתיך מעוז זהבי? וואלה! סלבס תככנית

דייב שחר

עריכה: רן צימט

חנוכה אולי נראה רחוק מתמיד, אבל עבור הכוכבים המשתתפים בפסטיגל, מדובר במאורע קרוב מאוד. יהודה לוי, דנה פרידר, מאיה בוסקילה, עוז זהבי ואלי יצפאן הם רק חלק מהשמות שיעלו השנה לפזז על הבמה לא פחות מ-107 פעמים.

נושא הפסטיגל השנה, הוא עולם המחשבים, הסלולר והרשתות החברתיות. אולי זה באמת הנושא הכי רותח בעולם הילדים, אבל יש סיכוי שזה סתם תירוץ כדי להכניס את אנה ארונוב לתוך תלבושת סקסית א-לה לארה קרופט. "זאת הכי תלבושת של גיבורה, של ילדים", מתנצלת הרקדנית. "הם רואים את זה במחשב וככה זה נראה. אני לא המצאתי את זה. הילדים לא נאיבים כמו שאתם חושבים". א-אה.

שני הטאלנטים הגבריים המובילים של הפסטיגל השנה הם יהודה לוי ועוז זהבי, מה שכמובן מיד גורר השוואות בין השניים. "עוז יותר חתיך, בסדר? בוא נסגור את זה פה", מכריז לוי. אגב, בפעם הקודמת שהוא השתתף במופע חנוכה לילדים, הוא הכיר בו את הגירלפרינד נינט, מה שמעלה את השאלה - מה יקרה הפעם?

דנה פרידר, מגלמת בפסטיגל את הדמות של "מלכת הלייקים", ומוחה על כך שיצא לה "להיות מכורה לפייסבוק גם בפסטיגל". לעומתה מאיה בוסקילה מייללת, "יש לי פייסבוק, אבל אני לא כל כך מוצאת את עצמי נכנסת לשם", ועמית פרקש מודה שהיא רק מעלה תמונות, אבל לא מעדכנת סטטוסים.

וואלה! סלבס נכנסת לפייסבוק רק בשביל לרגל אחרי התספורת של נינט.

מי לדעתכם יותר חתיך- יהודה או עוז? הצביעו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully