וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: אדל תגיע ל-"דה וויס" ישראל

וואלה! סלבס

26.9.2011 / 13:14

אחרי שאדל ביטלה את הופעתה בארץ עקב צרידות, מתקיימים מגעים עם הזמרת לגבי הופעה בפרק פתיחת העונה של "דה וויס". וואלה! סלבס רולינג אין דה דיפ

אדל, הזמרת הבריטית המושלמת, תגיע, ככל הנראה, להתארח בפרק פתיחת העונה של הגרסה הישראלית של "דה וויס". על פי גורמים ב"רשת", בשבועות האחרונים נמצאים אנשי ההפקה במגעים עם מנהליה של הזמרת לגבי השתתפותה בפתיחת העונה ואם המשא ומתן אכן יבשיל, תגיע הזמרת להתארח בתכנית, כאשר התכנון הוא פרק הפתיחה.

כזכור, לפני מספר חודשים, אדל היתה במגעים עם מספר מפיקים ישראלים לגבי הופעה בארץ, אך לבסוף הדבר נדחה בעקבות בעיות רפואיות. הזמרת זוכה להצלחה עצומה גם בישראל ואלבומה השני, "21", הגיע באחרונה למעמד אלבום זהב לאחר שנמכרו ממנו למעלה מ-20 אלף עותקים.

"דה וויס", כאמור, היא המתחרה הרצינית ביותר שקמה ל"אמריקן איידול", התוכנית שהפכה למוסד מאז עלתה לשידור בארה"ב לפני כעשור. ב"דה וויס" השופטים הם בעצם מאמנים- מנטורים, שבוחרים זמרים לקבוצה שלהם ואת הבחירה הזו הם עושים על פי קולם של המתמודדים ולא על סמך המראה שלהם. מי שנבחרו להיות המנטורים הישראלים הם: אביב גפן, רמי קלינשטיין, שלומי שבת ושרית חדד.

מרשת נמסר בתגובה: "אנו מודעים לעניין הרב סביב "דה וויס" ישראל, ומבטיחים שהעונה הראשונה תהיה מפתיעה ומרגשת"

גם את וואלה! סלבס מצאו מתגלגלת על מדרכות, אבל גראמי אחד זה לא הביא לה.

בואו לראות את אדל מבצעת את "Rolling in the deep" בהופעה חיה בעמוד הפייסבוק שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully