וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן כבר מתכננת את החתונה: "גב רוצה אולם, אני גן"

יוני פרוים | צילום: אבי כהן

26.9.2011 / 3:42

רגע אחרי שלקחו מיליון שקלים בגמר "הדור הבא 24/7" קרן וגב כבר חושבים על הצעד הבא, אבל הם לא הזוג היחיד שעושה את זה. וואלה! סלבס כבר סידרה לעצמה מקום בגן עדן

אבי כהן

עריכה: אמיר קוטיגרו

מי אמר שאין הזדמנויות שניות בחיים? גב פשטי הפסיד כבר פעם אחת מיליון שקלים בגמר "הישרדות", אבל עכשיו, כשהוא שועל ריאליטי וותיק, זאת לא היתה בעיה בשבילו לקחת את המיליון בגמר "הדור הבא 24/7" שהתקיים אמש (א'), ביחד עם בת זוגו לתוכנית קרן שחם (כמה זה מיליון פחות מס לחלק לשניים? תעשו את החישוב בעצמכם).

התוכנית, שמטרתה המוצהרת הייתה למצוא אהבה לגברברים גב ואיתן אורבך, מילאה את ייעודה לא רע בכלל. קרן וגב למשל, סיפרו שאין להם בעיה להשקיע את כספי הזכייה בתכנון חתונה. "הבעיה היא רק שגב רוצה אולם ואני רוצה גן", התלוננה קרן. ומה הם הולכים לעשות כשהמצלמות יכבו? "אני חושב שנביים סצינה שנצא לבר, ואז אני אתחיל איתה", חושף גב. משפט הפתיחה שלו, אגב, הוא "אני מכיר אותך מהטלוויזיה".

האם קרן וגב יגיעו לחתונה או ייפרדו תוך חודש? בואו להצביע בפייסבוק

איתן אורבך, שבניגוד לגב בילה שלושה חודשים תמימים בתוך הוילה, לא נראה מאוכזב מהחלטת הקהל: "יש לי את דניאל, הכל בסדר, נגמרה התוכנית. נכון, לא זכינו אבל לא נורא". גם חברתו, דניאל טרקאי, לוקחת בחזרה את הדברים שאמרה על גב בתוך הוילה, "כי זה לא מפרגן". צודקת. בן זלץ מפנטז שהוא וליהי ימצאו את עצמם מתחת לחופה, ואורטל ואורן רק מחכים לרגע שבו הם יוכלו להתנשק, ולא מתחת לשמיכה.

ורק אתי חזן, אחותה התאומה של ג'יזל, עוד תקבור את כולנו: "זה מכור", קבעה הספרית. "אם אני לא בגמר, זה חייב להיות מכור". רשמנו לפנינו. דרך אגב, לשידור החי היא הגיעה לבושה בלבן מכף רגל ועד ראש: "אם אני לא בגמר, לפחות אני אראה כמו כלה".

וואלה! סלבס רוצה להיות כלה, אבל רק בשביל שימלאו לה כספת עם צ'קים.

גמר "הדור הבא 24/7" - מי קיבלה טבעת והצעת נישואים?

בואו לדבר על הגמר בפייסבוק שלנו

בואו להיזכר בכל הפרקים בבלוג "הדור הבא 24/7"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully