וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד הכוכבים שהפכו השנה מראש לזנב

מערכת וואלה! | צילום: אביב חופי

25.9.2011 / 16:59

רק בשנה שעברה הם היו הכוכבים הכי לוהטים בביצה, אך עכשיו הם כבר הפכו ללא רלוונטים. וואלה! סלבס גיבשה עבורכם את רשימת הכוכבים הכי זנב בביצה

אורנה בנאי

זו לא היתה השנה של אורנה בנאי. הכוכבת שהתחילה את הקריירה שלה בתור "לימור" הקורעת והמשיכה כקומיקאית רותחת ב"ארץ נהדרת", רצתה להיות שחקנית דרמתית והתישה אומה שלמה עם תפקיד ממורמר ב"אמאלה". מאז, הספיקה לחתוך מהנבחרת של "קשת" לטובת תפקיד בפאנל החביב של ליאור שליין. בנאי אמנם נתפסת כשחקנית מוכשרת וכקומיקאית בחסד, אך השנה נראה כאילו החליטה להוריד את הרגל מדוושת הגז ועברה לספסל האחורי. וחבל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אומרים שפעם היה פה מצחיק. אורנה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמיר פיי גוטמן

הרבה ג'ל עבר בראש של יאיר לפיד מאז הימים בהם אמיר פיי גוטמן היה עוד רלוונטי. אז נכון, הוא אמנם עבר אל מאחורי הקלעים ועכשיו הוא סוג של במאי, אך יחד עם זאת הניסיונות שלו לחזור למרכז הבמה מעט מביכים ונעים בעיקר בין הנחיית חגיגות ה-100 לתל אביב בניו יורק והנחיית טקס חגיגת 125 שנות קיום לנס ציונה. שיא הסטייל. בחיים האישיים נראה כאילו פיי גוטמן מככב בעיקר בזוגיות המתוקה שלו עם ינאי, איתו התחתן רק לפני שנתיים מול קהל של צלמים וגילה אלמגור אחת, אך מאז נותר הרושם שפיי (תרשו לנו לקרוא לו פיי) הוא שם חם בעיקר אצל הדודות הקשישות שזוכרות לו חסד נעורים בזכות "היי פייב" המנוחה, ולא בזכות שום דבר חדש שהוא מייצר. וחבל.

אמיר פיי גוטמן. אביב חופי
אולי אני סתם עומד על צוק? בינינו, למי אכפת. פיי גוטמן/אביב חופי

אפרת בוימוולד

מאז המחטף שיהודה לוי ונינט טייב עשו לאפרת בוימוולד מתחת לאף, נראה כאילו השחקנית המוכשרת מסרבת להתרומם. הביצה פתאום חשפה את פרצופה האמיתית, התקשורת שלפה שיניים ונברה בבשר החיי ובוימוולד אצה רצה, תפסה מיליונר חתיך, נכנסה להריון והתחתנה. כן, בסדר הזה. לאחרונה דווח כי בוימוולד נרשמה לקורס תסריטאות אותו סיימה בהצלחה. בשיעור הראשון היא סיפרה לשאר הסטודנטים הצעירים שנרשמה שהיא רוצה לכתוב תסריטים כדי לכתוב לעצמה תפקיד ראשי. בהצלחה עם זה. עד שהיא תככב בסרט של עצמה, בוימוולד היא בעיקר סוג של כוכבת עבר אליה וואלה! סלבס מתגעגעת מאד. ברצינות.

פפראצי אפרת בוימוולד עושה שופינג. יוני טובלי
געגוענו לבוימוולד/יוני טובלי

ליאור שליין

ההבטחה הגדולה של הסאטירה הישראלית לא קיימה את עצמה. באמת שליאור שליין ניסה את מזלו: היתה לו תכנית אירוח מתישה ואז גם תכנית בידור מתישה. אך לא משנה מה הוא יעשה, ניחוח הזחיחות שלו תמיד מצליח להתעלות מעל לכל פאנץ' איכותי ולגרום לצופה לרצות להיכנס לטלוויזיה ולסגור חשבון אחת ולתמיד. שליין מצחיק. אין וויכוח, אבל לא מספיק להיות מצחיק כדי שאפשר יהיה להתעלם מהעצבים שהוא גורם לצופים שלו. הרייטינג מדבר בהתאם וגם הפופולאריות שלו. עכשיו קורס מזורז בצניעות והכל יהיה בסדר.

ליאור שליין. אביב חופי
אויש תנוח/אביב חופי

אניה בוקשטיין

לרגע קט נראה היה שאניה בוקשטיין עומדת לשלוט במדינה: תפקידים דרמטיים בקולנוע ובטלוויזיה, קמפיין מצליח ואינספור צילומי פפראצי הכתירו את בוקשטיין בתור אחת הנשים הכי שוות שיש לנו בביצה. אממה. אז הגיעה תקופה השפל ואניה התחילה לאבד גובה. תמונות הפפראצי ריתקו כמו צבע מתייבש על הקיר, התפקידים הדרמטיים הרטיטו כמו צפיה בדשא צומח ואניה? היא הפכה לדודה עם גבות דומיננטיות.

אניה בוקשטיין. אביב חופי
כך תפכי מפצצת מין מוכשרת לדודה עם גבות/אביב חופי

גאיה טראוב

איך אפשר לשכוח את גאיה טראוב, אותה דתיה מתוסכלת שהתאהבה בהנרי דוד. רגע אחרי שהסתיימה הסדרה טראוב זכתה בקמפיינים, טיילה בין אירועי יחסי ציבור ונראה היה שהיא בדרך למעלה. אלא שאז נזכרה הטראוב שהיא מגה כוכבת ושמועות על אטיטיוד בעייתי החלו לצוץ. טראוב חשה מגה סטארית והתקשורת גיחכה מעט והמשיכה הלאה לכוכב הבא, כשהיא משאירה את טראוב מאחור.

גאיה טראוב. אביב חופי
עכשיו נזכרת לחייך?/אביב חופי

צופית גרנט

מעולם לא נראה אדם שלגימה אחת של פיפי הפכה אותו לכל כך מפורסם. צופית גרנט, אשתו הפרובוקטיבית של מאמן הכדורגל המפוטר אברהם גרנט היתה משב הרוח הרענן של הטלוויזיה הישראלית. השחקנית המוכשרת, המנחה בחסד והאשה הלוהטת שהיא הפכו אותה לרגע אחד לכוכבת הכי גדולה שיש לנו כאן. אפילו דרך ההתמודדות שלה עם הקרייססים לכאורה שפורסמו מסביב לעולם על גרנט ומעלליו בניכר, עוררו הערצה בקרב המין הנשי והכל היה נראה מושלם. אך כאמור בתקופה האחרונה, גרנט ויתרה על תפקיד הפרובוקטיבית התורנית והקדישה את זמנה לענייניה הפרטיים. חבל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנחנו עדיין מחכים לכוס השניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליאת בלו

כשליאת בלו צעדה מעל בימת "הדוגמניות" בערוץ 10, אף אחד לא ציפה שהצ'ילי החריף לבית בלו יצמח להיות כוכבת בשמי הביצה הישראלית. תפקידים ראשיים בסדרות ילדים הזניקו אותה לראש ההיררכיה הסלבריטאית וקמפיינים נחשבים מיתגו אותה בטופ. בלו התחתנה, נעלמה מעט מהמרקע והתרכזה במשפחתה החדשה. התעשייה לא המתינה לבלו עד שתסיים את ההתבוננות הפנימית שלה והמשיכה הלאה בלעדיה, וכך הפכה להאז בין מהשורה הראשונה.

פפראצי ליאת בלו במדידות אצל דני מזרחי. שוקה כהן
אחרי התמונה הזו, לא הייתם רוצים קאמבק?/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully